800
۰
عزیزی در گفت‌وگو با دانا:

تنها راهکار باقی ماندن در برجام لغو تحریم ها است/ اظهارات مقامات آمریکایی جایگاه قانونی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اظهارات مقامات آمریکایی و دولت بایدن هیچ جایگاه قانونی ندارد گفت: آمریکا نقض پیمان کرد و باید گذشته پر از اشتباه خود را جبران کنند تا اعتماد ملت ایران را چلب کنند.
تنها راهکار باقی ماندن در برجام لغو تحریم ها است/ اظهارات مقامات آمریکایی جایگاه قانونی ندارد
به گزارش شستون؛ «ابراهیم عزیزی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام مشخص شده و غیر قابل تغییر است گفت: آمریکا چه در دوارن ریاست جمهوری خواهان و چه در دوران ریاست دموکرات ها به مثابه دو لبه یک قیچی هستند و در مقابله با اندیشه آزادی خواهی به خصوص انقلاب اسلامی تفاوتی با هم ندارند.
وی با بیان اینکه تغییر روسای جمهور آمریکا به منزله تغییر راهبرد آنها در قبال جمهوری اسلامی ایران نیست عنوان کرد: سیاست های ضد سلطه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان وظیفه اصلی آزادی خواهی همواره دنبال شده است و ذره ای از آن عقب نشینی صورت نگرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم کسی به حقوق ملت ایران تعرض داشته باشد همانطور که به حقوق همه ملت ها احترام می گذاریم ادامه داد: آمریکا و اروپا باید همه اقدامات جنایتکارنه علیه ملت ایران را به پایان رسانده و جبران کنند، باید تحریم ها همانطور که رهبری فرمودند به طور کامل لغو شود این خواسته ملت ایران است و براساس همین راهکار با کشورهای 1+5 مذاکره می کنیم.
عزیزی با اشاره به اینکه برخی مقامات غربی خواستار بسته پیشنهادی جدید از سوی جمهوری اسلامی ایران هستند تاکید کرد: هیچ بسته پیشنهادی از سوی ایران وجود ندارد، تنها راهکار باقی مانده در برجام لغو تحریم هاست، مقامات اروپایی و آمریکایی برای فرار رو به جلو صحبت از بسته پیشنهادی جدید به میان می آورند.
وی با اشاره به اینکه اظهارات مقامات آمریکایی و دولت بایدن هیچ جایگاه قانونی ندارد تاکید کرد: آمریکا نقض پیمان کرد و باید گذشته پر از اشتباه خود را جبران کنند تا اعتماد ملت ایران را جلب کنند.
 
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 22147
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *