800
۰
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تلخی کام مردم در اولین روز از بهار با وقوع حادثه تروریستی در سراوان/هدف دشمن خدشه به آرامش و عقب افتادگی منطقه ‏است

ملک محمد فاضلی گفت: وقوع حادثه تروریستی در اولین روز از سال جدید منجر به تلخی کام مردم شد، اینگونه اقدامات مذبوحانه با هدف خدشه به آرامش و عقب افتادگی منطقه از سوی دشمنان رقم می خورد.
تلخی کام مردم در اولین روز از بهار با وقوع حادثه تروریستی در سراوان/هدف دشمن خدشه به آرامش و عقب افتادگی منطقه ‏است
ملک محمد فاضلی، نماینده مردم سراوان در گفت وگو با خبرنگار شستون ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی صبح امروز در این شهرستان بیان کرد: امروز اولین روز از آغاز سال جدید است روزی که مردم باید آرامش و شادی داشته باشند، اما وقوع یک حادثه تروریستی از سوی عده ای اجیر شده شادی را به کام مردم تلخ و باعث درد و ناراحتی آنان شد.

وی افزود: مردم سراوان انسانهایی فرهنگ دوست، تحصیل کرده، دانش آموخته و صلح دوستی بوده و در جهت کار و اقتصاد خود مشغول هستند، طبیعتا این گونه حرکات مذبوحانه مورد تنفر و انزجار این مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: عده ای که تاب و توان پیشرفت و ترقی جامعه به ویژه سیستان وبلوچستان و شهرستان مرزی سراوان را ندارند با انجام حرکات مذبوحانه باعث می شوند که یک چهره زشت از این دیار زیبا و مردم فهیم و بصیر به جامعه نشان دهند.

وی تصریح کرد: انجام حرکات تروریستی با هدف خدشه به آرامش جامعه و عقب افتادگی پروژه های عمرانی و آبادانی در منطقه است، امیدواریم افردی که باعث وقوع چنین حادثه ای شده اند سریعتر شناسایی و دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند تا دیگر شاهد چنین حرکات مذبوحانه در شهرستان سراوان و تلخی کام مردم نباشیم.

نماینده مردم سراوان افزود: در این حادثه تروریستی یک مادر باردار مجروح شد؛ معاندین بدانند چنین اقداماتی باعث می شود ملت ایران برای پیشرفت و آباداتی با عزمی محکم تر قدم بردارند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 22208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *