800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت گلشن؛

پیام شعار سال؛ اعتماد به نیروهای داخلی و بهره گیری از امکانات موجود است/یأس و نا امیدی ترفند دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: علت نامگذاری سال جدید با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری را اعتماد به نیروهای داخلی و بهره گیری از امکانات موجود در کشور در به حرکت در آوردن چرخه تولید است.
پیام شعار سال؛ اعتماد به نیروهای داخلی و بهره گیری از امکانات موجود است/یأس و نا امیدی ترفند دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با شستون علت نامگذاری سال جدید با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری را اعتماد به نیروهای داخلی و بهره گیری از امکانات موجود در کشور در به حرکت در آوردن چرخه تولید دانست.
 
وی افزود: یکی دیگر از پیام های نامگذاری شعار سال به عنوان ذکر شده کاهش وابستگی به کشورهای غربی و سلطه گر است تا بتوانیم با تکیه بر توان داخل روی پای خود بایستیم.
 
امام جمعه موقت اهل سنت گلشن خاطر نشان کرد: دولت می تواند با اتحاد، انسجام و همدلی کارخانجات، معادن و کارفرمایان را مورد حمایت قرار دهد و با به کار گیری تمام توان، استعداد و پتانسیل های موجود در کشور  مشکلات را پشت سر گذاریم.
 
مولوی رئیسی گفت: یکی از حساسیت های سال 1400 همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات است چرا که دشمن در تلاس است تا با ایجاد یأس  و نا امیدی با بهره گیری از مشکلات مانع حضور مردم در انتخابات شود اما مردم بصیر ایران سالهاست که دسیسه دشمن را شناخته و به موقع در بزنگاه ها حضور هوشیارانه دارند.
 
وی اذعان کرد: همه می دانیم عامل این مشکلات کشورهای غربی هستند اما اگر مدیریت صحیح در جامعه حکم فرما شود می توانیم بسیاری از مشکلات را رفع و تاثیر تحریم های ظالمانه اقتصادی بی تاثیر و ناکارآمد جلوه دهیم.
 
امام جمعه موقت اهل سنت گلشن تصریح کرد: در این دوره از انتخابات تلاش شود رئیس جمهوری که بتواند کشور را به نحو صحیح و اصول درست هدایت و مدیریت کند و در تعامل با کشورهای دیگر و از منافع نظام حراست کند و هم بتواند در مقابل، ترفند ها استکبار جهانی را بشناسد و فریب مکر آنها را نخورد.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 22210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *