800
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

اسلام،رهبری و مردم سه رکن موفقیت انقلاب/ ترس دشمن از انتخابات ۱۴۰۰، روی کارآمدن دولتی انقلابی است

محمد جواد سجادی گفت: اسلام، رهبری و مردم مولفه های قدرت ساز در تحقق قوی شدن برابر دشمنان نظام اسلامی هستند.
اسلام،رهبری و مردم سه رکن موفقیت انقلاب/ ترس دشمن از انتخابات ۱۴۰۰، روی کارآمدن دولتی انقلابی است
به گزارش شستون؛ محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره، ضمن تبریک سال نو، بیان کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها نام گذاری کردند و مدیران و مسئولین باید برای خروج تحریم ها و تهدید های دشمنان نظام اسلامی از تک تک موضوعات سخنرانی ایشان در روز اول عید نوروز بهره کافی را ببرند و سرلوحه کار خود قرار داده و در برنامه های مدیریتی شان استفاده کنند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و موانع داخلی که در ایران وجود دارد را می توان در درون خود کشور حل کرد و برای محقق شدن این امر نیاز به مدیریت صحیح و اصولی، اراده کافی، تلاش و همت، نیروی متخصص است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصريح کرد: اگر موانع تولید در داخل کشور برداشته شود و از تولیدات داخلی حمایت و پشتیبانی توسط مسئولین ذیربط انجام شود، بسیاری از فشار های اقتصادی و تحریم هایی که آمریکا بر ایران اعمال می کند کم اثر و بی نتیجه می شوند.

وی اضافه کرد: همین تحریم ها و فشارهای اقتصادی که آمریکا به ایران وارد می کند برای کشور خودش هم هزینه های سنگینی را در پی دارد، به گونه ای که در اثر مطالعه خود آمریکایی نتایج تحریم ها در سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۴، خسارتی بالغ بر ۲۷۰ میلیارد دلار بوده است.

سجادی خاطرنشان: پس اگر مدیران و مسئولین بسیاری از موانع بر سر تولید را مانع زدایی کنند و از تولیدات داخلی پشتیبانی کافی داشته باشند، به نحوی که این امر به گونه ای انجام شود که سبب بهبود وضعیت معشیت مردم شود و قدرت خرید آنان را بالا ببرد در این حالت می توان بهترین وضعیت اقتصادی را در کشور مشاهده کرد.

به گفته وی؛ مطابق فرمایشات مقام معظم رهبري جهش تولید در سال ۹۹ آنگونه که باید انجام می شد و حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور می بود عملی نشد، مسئولین هم نباید برای برداشتن تحریم ها و حل معضلات درونی کشور آن را در خارج و در مسائلی چون برجام و مذاکره جست وجو کنند و دنبال گرفتن این دسته از موضوعات فقط شامل هدر دادن وقت و انرژی است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اکنون ملت ایران به این مسئله هم باید توجه داشته باشند که خنثی سازی تحریم ها با رفع آن دارای فاصله است که امسال برای برداشتن کامل تحریم و فشارهای اقتصادی و محقق شدن این اوامر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور توجه و تفحص کافی داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم باید در زمینه انتخاب فرد اصلح در انتخابات امسال به بصیرت، آگاهی و شناخت کامل دست پیدا کنند و طبق فرمایشات رهبری به مشخصات و ویژگی های فردی ریاست جمهوری که شامل ایمان، ضد فساد، کشور و مردم را به منافع شخصی خود نفروشد، عملکرد انقلابی و جهادی و متعهد، مردمی توجه داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سخنرانی سال جدید انتخابات را نماد وحدت ملی قرار دادند، تصريح کرد: دشمنان ایران و در رأس آن آمریکا درصدد به زانو درآوردن ملت ایران بودند اما با مقاومت مردم آن ها شکست خوردند و امروز به اعتراف خود آمریکایی‌ها و رفقای اروپایی‌ شان، فشار حداکثری شان به شکست منتهی شده است.

سجادی گفت: دولت باید با حمایت های همه‌ جانبه‌ی قانونی، دولتی و حکومتی از تولید و رفع موانع آن، همت کند که امسال جهش تولید به معنی واقعی تحقق یابد و از این طریق بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه اراده و حمایت‌های بی‌ دریغ توده‌ های مردمی استوار بوده و حضور مردم از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلف اهمیت بالایی در تقویت پایه‌ های نظام و نقش باز دارنده در برابر توطئه و تهدیدهای دشمنان قسم خورده انقلاب ایفا کرده و در مقطع  حساس و سرنوشت ساز کنونی و به رغم مشکلات اقتصادی و فشارهای ظالمانه بین المللی از جمله تحریم ها باید با اتحاد و همدلی بیش از گذشته بین جناح‌ها، همگی برای یک هدف مقدس و مشترک که بهبود شرایط و موفقیت و سرافرازی ایران است، همگام شویم.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات پیشرو، گزینه‌ای انتخاب کنند که بنا به تاکید رهبرمعظم انقلاب ارزشی، متعهد، با تدبیر و قانون مدار باشد و درد مردم را احساس کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب، با شناختی که از روابط قدرت در عرصه بین الملل دارد و با توجه به شناخت و تجربه ایران اسلامی در مواجهه با قدرت‌های سلطه طلب، چه در مذاکرات و چه در عرصه های رقابتی و رویارویی، به این نتیجه ارزشمند دست یافتند که در شرایط کنونی که استکبار گوش بر منطق بسته و با زبان زور و خشونت و ترور با ملت ها به خصوص ما مسلمانان برخورد می کند، آن چه ملت‌ها را به حق خود می رساند و در مقابل نظام استکباری کارساز است، استحکام درونی براساس قدرت است، لذا تنها راه موجود را قوی شدن تبیین کردند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 22234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *