800
۰
مدیر عامل موسسه مسیر سبز سراوان خبر داد؛

پایان کار نخستین جشنواره فرهنگی نوروز 1400 در بخش مهرگان

رحمان بخش بهرام زهی از پایان کار نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نوروز 1400 در بخش مهرگان سراوان خبر داد.
پایان کار نخستین جشنواره فرهنگی نوروز 1400 در بخش مهرگان
رحمان بخش بهرام زهی مدیرعامل موسسه مسیر سبز و نماینده فرهنگی سپاه جهت برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مهرگان در گفت و گو با شستون بیان کرد:جشنواره فرهنگی ورزشی بهارگاه مهرگان که به مناسبت سال نو از اول فروردین آغاز شده بود در روز دوازدهم فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی با حضور ورزشکاران، مسئولین و استقبال 700 نفری اهالی منطقه با تجلیل از تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: برنامه های پایانی جشنواره شامل پیاده روی تیم ورنا بلوچ از کلپورگان به دریدر به مسیر 37 کیلومتر،پیاده روی تیم بانوان ورنا بلوچ به فاصله 19 کیلومتر، پیاده روی تیم کمیته طبیعت گردی بانوان به فاصله 3 کیلومتر، برگزاری بازیهای بومی و محلی بانوان و آقایان د فینال مسابقات فوتبال و والیبال بوده است.
 
مدیر عامل موسسه مسیر سبز با بیان اینکه به ترتیب منتخب ناهیچ و دهک، اتحاد دریدر مقام اول و دوم و  تیم های نوکجو کوهک و اتحاد ماشکید به مقام سوم مشترکی در رشته فوتبال دست یافتند، ادامه داد: در رشته والیبال امیدهای مکران الف مقام اول، امیدهای مکران ب مقام دوم و  تیم روستای دهک مقام سوم را کسب کرد.
 
بهرام زهی با اشاره به اینکه در  رشته بولینگ فوتبال عمار بهرام زهی ،عبدالله بهرام زهی  مقام اول و دوم و راشد گهرام زهی و عبدل بهرام زهی مقام سوم مشترکی را از آن خود کردند؛ خاطر نشان کرد: همچنین نفرات برتر رشته هفت سنگ به ترتیب محمد بهرام زهی دوست، سمیر عالی زهی و مهرالله بهرام زهی میرآباد و عرفان گهرام زهی اعلام می شود.
 
وی گفت: در بخش عکاسی این جشنواره عبدالرحیم بهرام زهی، صادق بلوچ؛ در بخش مسابقه نقاشی پریا بهرام زهی، سحر حکمتی و تمنا بلوچی زاده و در رشته قرائت قرآن امیر حسین حسین بر و در رشته اذان نیز امیر خدابنده شستان مقام ابرتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/
 
 
 
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 22250
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *