800
۰
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز سراوان خبر داد؛

مدرسه رکن اصلی ترقی جوامع پیشرفته/ از کلنگ زنی ۱۴ باب مدرسه در سراوان تا مشارکت ۱۱ خیر غیر بومی در امر مدرسه سازی

صادق محمدی از کلنگ زنی ۱۴ باب مدرسه با مشارکت ۱۱ خیر غیر بومی و سه خیر بومی در نقاط روستایی سراوان خبر داد.
مدرسه رکن اصلی ترقی جوامع پیشرفته/ از کلنگ زنی ۱۴ باب مدرسه در سراوان تا مشارکت ۱۱ خیر غیر بومی در امر مدرسه سازی
صادق محمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و... هر جامعه محسوب می شود، بیان کرد: داشتن آموزش و پرورش توانمند و مستعد در پیشرفت و آبادانی هر کشور موثر است به همین دلیل برای شکوفایی و درخشش فرزندان این مرز و بوم باید به رشد، تعالی، تعلیم، تربیت و سیستم آموزشی اهمیت داد.
 
وی با اشاره به اینکه مدرسه یکی از رکن های اصلی ترقی جوامع پیشرفته محسوب می شود، افزود: امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن می تواند بسیاری از معضلات موجود را مرتفع و به پرورش نیروی انسانی مستعد و زبده کمک شایانی کرد.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: بسیاری از افرادی که در روستای ها و نقاط دور دست زندگی می کنند از استعداد های خوبی برخوردار هستند که با توزیع مناسبت امکانات و فراهم سازی زیرساخت های آموزشی و پرورش نخبگان از هوش و ذکاوت آنها در جهت آبادانی منطقه بهره برد.
 
محمدی ساخت مدارس و آموزشگاه ها را در مناطقی که فاقد مدرسه هستند حیاتی و لازم دانست تا جویندگان علم و تحصیل دغدغه ای جز آباد سازی میهن خود را نداشته باشند، و در ادامه اذعان کرد: در سال ۹۹ تعداد۱۴ باب مدرسه در اقصی نقاط سراوان با حضور خیرین بومی و غیر بومی کلنگ زنی شده است.
 
وی گفت: همچنین تعداد ۸۵ کلاس درس به فضای آموزشی مدارس شهرستان اضافه شده است.
 
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز سراوان بیان اینکه بیشتر در مناطق روستایی، صعب العبور و دور افتاده مدرسه احداث شده است، خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۱ نفر خیر غیر بومی و ۳ نفر خیر بومی در امر پسندیده مدرسه سازی در سراوان مشارکت داشتند.
 
 
 انتهای پیام/
 
 
   
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 22285
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *