مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان خبر داد؛

پاکسازی برخی از معابر سراوان از معتادین متجاهر

22 ارديبهشت 1400 ساعت 8:55

فاروق رئیسی از جمع آوری شماری از معتادین متجاهر و سرگردان در برخی از معابر سراوان که موجب سلب آرامش شهروندان شده بود، خبر داد.


فاروق رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در قالب طرح جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر شماری از این افراد از گوشه و کنار شهر جمع آوری و جهت بهبودی و درمان به مراکز ترک اعتیاد شهرستان منتقل شدند.


وی با بیان اینکه هزینه بهبودی این افراد توسط خیرین پرداخت شده است، افزود: معتادین متجاهر از جمله آسیب دیدگان اجتماعی محسوب می شود که وظیفه و رسالت خود می دانیم در هر نقطه از شهرستان که معضل اجتماعی وجود داشته باشد آن را مرتفع سازیم.

این مقام مسئول گفت: برای از بین بردن چهره اعتیاد از برخی از نقاط شهر که بعضا مشکلاتی را برای دیگر شهروندان به وجود آمده نیاز به برنامه ریزی و فعالیت مستمر در عرصه فرهنگی و اجتماعی میان خانواده ها است تا در راستای عدم ابتلا به این بلای خانمان سوز آموزش های لازم را یاد بگیرند.


رئیسی ادامه داد: گلایه ها و اعتراضات زیادی از سوی شهروندان مبنی بر سرگردانی معتادین در برخی از معابر و یا استعمال مواد مخدر در بولوارها و برخی از مکان های سطح شهر دریافت کرده ایم که در ساعاتی از شب آرامش شهروندان را با مشکل مواجه کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی سپاه شهرستان در همین راستا با همکاری دیگر ارگان ها با هدف کاهش سرگردانی معتادین متجاهر در سطح شهر اقدام به جمع آوری این افراد و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22625

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/22625/پاکسازی-برخی-معابر-سراوان-معتادین-متجاهر

شستون
  https://shastoon.ir