800
۰
شهریاری در گفت‌وگو با دانا:

قرار بود ملاک تورم جیب مردم باشد/ آمار عملکرد دولت را باید از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از سفره مردم!

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برجام بهانه ای شد که ۸سال اقتصاد و معیشت مردم به گروگان گرفته شد و امروز در واپسین روزهای مسئولیت دولت باید آمار عملکرد دولت را از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از جیب مردم!
قرار بود ملاک تورم جیب مردم باشد/ آمار عملکرد دولت را باید از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از سفره مردم!
به گزارش شستون؛ به نقل از«حسینعلی شهریاری»، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره نگفتن آمار و ارقام عملکردی دولت گفت: آقای رئیس جمهور با چه رویی از آمار عملکردی صحبت می کند، سرمایه مردم در بازار ارز و بورس از بین رفت این ناشی از عملکرد دولت بود؛ سفره مردم کوچک شد این ناشی از عملکرد دولت بود، عمر مردم در دو سال گذشته در صف های مرغ و گوشت و روغن سپری شد این هم از عملکرد دولت بود.
وی با بیان اینکه مگر آقای روحانی در گزارش های صد روزه خود نگفته بود که ملاک تورم جیب مردم است ادامه داد: چطور شده که امروز آقای روحانی اظهارات خود را فراموش کرده و به دنبال آمار و ارقام است تا نشان دهد ملاک عملکرد دولت آمار و ارقام است.
شهریاری با اشاره به اینکه عملکرد دولت اقتصاد کشور به گروگان گرفت ادامه داد: برجام بهانه ای شد که 8 سال اقتصاد و معیشت مردم به گروگان گرفته شد و امروز در واپسین روزهای مسئولیت دولت باید آمار عملکرد دولت را از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از جیب مردم.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متاسفانه دولت توجهی به وضع معیشت مردم نداشت و هنوز هم به فکر مردم نیست تاکید کرد: دولت همچنان دل در گرو برجام و مذاکرات دارد تا شاید در پایان مسئولیت خود چیزی از مذاکرات عایدش شود چطور می توان انتظار داشت که خبر از سفره مردم و تورمی که کمر کارگران را شکسته داشته باشد.
انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 22876
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *