800
۱
فرماندار سراوان خبر داد؛

استمرار محدودیت های کرونایی در سراوان/ شمار مبتلایان به کووید 19 همچنان در حال افزایش است

سعید تجلیلی گفت: با توجه به اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراوان در حال افزایش است، همچنان قرنطینه و محدودیت های کرونایی ادامه دارد.
استمرار محدودیت های کرونایی در سراوان/ شمار مبتلایان به کووید 19 همچنان در حال افزایش است
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراوان در حال افزایش است، قرنطینه همچنان ادامه دارد.

وی ضمن توصیه به شهروندان به عدم حضور در تجمعات و رعایت دستوالعمل های بهداشتی، افزود: با توجه به شرایط خطرناک در سراوان در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی و مشورت با علما اقامه نماز عید سعید قربان با هدف صیانت از سلامت شهروندان لغو شود.

فرماندار سراوان ادامه داد: برای قطع زنجیره انتشار و شیوع ویروس کرونا از علما و بزرگان شهر خواسته ایم تا نماز های جمعه و جماعات را لغو کنند اما همچنان شاهد برگزاری نمازهای جمعه با جمعیت بالا و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم.

تجلیلی خاطر نشان کرد: وضعیت شیوع کووید 19 در سراوان خطرناک است و این انتظار از شهروندان می رود که خود مطالبه گر باشند  و از حضور در تجمعات خود داری کنند.

وی تصریح کرد: ویروس کروما کوچک و بزرگ، پیر و جوان نمی شناسد، تمامی گروه های سنی به کووید 19 مبتلا می شوند، بسیاری از بزرگان شهر نیز مبتلا شده اند و جان خود را از دست داده اند لذا توصیه می شود شهروندان بخ دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی عمل کنند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 23173
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *