800
۰
مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان خبر داد؛

جمع آوری معادین متجاهر از سطح شهر سراوان/ سپاه یاری رسان دیگر ارگان ها در کاهش آسیب های اجتماعی

فاروق رئیسی گفت: شماری از معتادین متجاهر از سطح شهر جمع آوری و جهت بهبودی به یکی از کمپ های ترک اعتیاد سطح شهر تحویل داده شدند.
جمع آوری معادین متجاهر از سطح شهر سراوان/ سپاه یاری رسان دیگر ارگان ها در کاهش آسیب های اجتماعی
فاروق رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر تعدادی از معتادین متجاهر از سطح شهر سراوان جمع آوری و جهت درمان و بهبودی به یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهرستان تحویل داده شدند.

وی افزود: هزینه درمان این بیماران توسط خیرین پرداخت شده و جهت توانمند سازی افراد بهبود یافته نیز از طریق صندوق کار آفرینی در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم با اعطای وام های اشتغال آفرینی ایجاد شغل کنیم.


مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان ادامه داد: داشتن شغل یکی از مهم ترین علل ها برای عدم بازگشت افراد بهبود یادفته از وادی بلای خانمان سوز است که در تلاشیم با ایجاد شغل مناسب از بازگشت مجدد افراد به منجلاب اعتیاد جلوگیری کنیم.

رئیسی خاطر نشان کرد: در برخی از میادین و معابر سطح شهر شاهد آن هستیم که تعدادی از افراد  در حال استعمال مواد مخدر صنعتی و سنتی هستند که سیمای شهر را مخدوش و در برخی از ساعات شبانه روز برای شهروندان مزاحمت هایی ایجاد می کنند که مهم ترین هدف ما جهت جمع آوری این افراد رهایی آنها از اعتیاد است.

وی اذعان کرد: سپاه پاسداران و بسیج پتانسیل مناسبی برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است که با ورود به حوزه اجتماعی توانسته ایم یاری رسان دیگر ارگان ها باشد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 23294
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *