800
۱
۱
امام جمعه اهل سنت مهرستان مطرح کرد؛

رفع مشکلات با مدیریت و اعتماد به نخبگان و اندیشمندان ایرانی/ ساده زیستی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی سرلوحه کار دولت سیزدهم قرار گیرد

مولوی عبدالله کرد گفت: علیرغم اینکه عده ای تحریم را بهانه ای برای انجام ندادن کارها مطرح می کردند می توان با مدیریت داخلی و تکیه و اعتماد به نخبگان و اندیشمندان بسیاری از مشکلات را حل کرد.
رفع مشکلات با مدیریت و اعتماد به نخبگان و اندیشمندان ایرانی/ ساده زیستی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی سرلوحه کار دولت سیزدهم قرار گیرد
مولوی عبدالله کرد امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری یک فرد روحانی، عالم دین و پایبند به فرامین اسلامی و احکام شرعی هستند و از سوی دیگر تاکید اسلام و قرآن بر دوری از اشرافی گری و تبعیض است که ایشان به دولتمردان توصیه داشتند از اشراف گری، تبعیض و داشتن نگاه از بالا به مردم دوری کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی ایران به دولت مردان توصیه های حکیمانه ای همچون ساده زیستی داشته اند که در اسلام نیز به این موضوع تاکید شده است.

امام جمعه اهل سنت مهرستان با اشاره به اینکه با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به نخبگان و اندیشمندان داخل کشور می توان بسیاری از مشکلات را بدون تکیه بر بیگانگان رفع کرد، ادامه داد: از نظر استعداد، تفکر و آفرینش آنچه نیاز مردم است در کشور وجود دارد و اگر از نظر علمی ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب می گذرد را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که همتراز بسیاری از کشور های پیشرفته در حوزه علمی قرار داریم و یا اینکه حداقل کمتر از آنها نیستیم.

مولوی کرد گفت: به نظر می رسد تحریم ها بهانه ای باشد برای انجام ندادن کارها در راستای حل مشکلات مردم که برخی از مسئولین توپ را به زمین دشمن پاس می دهند در صورتیکه در روزهای اخیر و با روی کار آمدن دولت مردمی و جهادی مردم احساس کردند که با مدیریت می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی خاطر نشان کرد: به گفته مسیولین دانشگاه علوم پزشکی روز گذشته حتی یک مورد فوتی در خصوص کرونا نیز در استان رخ نداد و هم تعدادی از بیماران مبتلا بهبود یافته اند که نشان می دهد می تواند با مدیریت بیماری را کنترل کرد.

امام جمعه اهل سنت مهرستان با اشاره به اینکه استفاده صحیح از فرهنگ مقابل جنگ نرم دشمن نیز از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم بوده است، اذعان کرد: فرهنگ در اسلام همواره مورد تاکید بوده است و به عنوان مسلمان در کشوری که پایه و اساس آن از اسلام است باید فرهنگ اسلامی جایگزین فرهنگ های غلط و اشتباه غرب شود. مولوی کرد ادامه داد: امروز مردم نیاز دارند فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی را بشناسند و با وجود قرآن، سنت رسول اکرم (ص) و فرهنگ ایرانی نیازی به فرهنگ غربی نداریم.

وی بیان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در سالهای اخیر ضعیف عمل شده و انتظار است دولت مردان فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و بستر را برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی با بهره گیری از علما، روحانیون، زنان و مردان، جوانان و نخبگان فراهم سازند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان عنوان کرد: سیستان و بلوچستان استان پهناور و وسیعی است و از دو قوم بزرگ بلوچ و سیستانی تشکیل شده و به عنوان پایتخت وحدت ایران در کشور مشهور است،پاسدار، دوستدار و و فادار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مولوی کرد گفت: مردم استان انتظار داشتند دولت نگاه ویژه ای به این استان می داشت و حداقل یک نفر از این استان چه سیستان و چه بلوچ به عنوان نخبه فرهنگی در در کابینه دولت معرفی می شد تا تلاش مضاعف برای آبادانی ایران اسلامی و استان می داشت‌.

انتهای پیام/
يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 23424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
مولوی دامنی رهتوکی
Iran, Islamic Republic of
عمر با برکت چشم دشمن کور باشه بحکم الله