800
۰
کارشناس مسائل بین‌الملل:

مقامات کشور آذربایجان دچار نوعی توهم شده‌اند

صدرالحسینی گفت: برای اقوام ایران و ایرانیان واقعی، جدایی‌طلبی هیچ موضوعیتی ندارد و این رسانه‌های بیگانه هستند که دوست دارند آرزوها و توهمات خودشان را به خبر تبدیل کنند.
مقامات کشور آذربایجان دچار نوعی توهم شده‌اند
به گزارش شستون؛  سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برخی اظهارات اخیر مقامات کشور آذربایجان گفت: به نظر می‌رسد مقامات آذربایجان بعد از پیروزی در نزاع قره‌باغ که با حمایت رژیم صهیونیستی و ترکیه به وجود آمد، دچار نوعی توهم شدند و تصور می‌کنند می‌توانند در اموری کشوری مانند ایران هم دخالت کنند!
وی با بیان اینکه برخی از کشورهای خارج از منطقه، دولت آذربایجان را دچار سوءتفاهم کرده‌اند، اظهار داشت: البته فضایی که روزهای اخیر ایجاد شده است، بیشتر فضاسازی رسانه‌ای و عملیات روانی است و با واقعیت فاصله زیادی دارد.
کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به نقش اسرائیل در مسائل اخیر، افزود: رژیم صهیونیستی که امروز هم در منطقه شکست خورده است و هم در درون خودش دچار مشکلات جدی است، همه تلاش‌های خودش را می‌کند تا به جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت ضربه بزند.
صدرالحسینی خاطرنشان کرد: برای اقوام ایران و ایرانیان واقعی، جدایی‌طلبی هیچ موضوعیتی ندارد و این رسانه‌های بیگانه هستند که دوست دارند آرزوها و توهمات خودشان را به خبر تبدیل کنند.
وی با اشاره به اینکه کشور کنونی آذربایجانی زمانی جز خاک ایران بوده است، عنوان کرد: اگر روزی بنای بر یکپارچگی باشد، این کشور آذربایجان است که باید به مام وطن بازگردد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 23709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *