در راستای ارتقای عملکرد فعالیت های درمانی و بهداشتی کشور انجام شد؛

استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه باروری، بهبود و درمان ناباروری

4 آبان 1400 ساعت 12:50

تفاهم نامه شرکت دانش بنیان رویان گیاه شستون سبز، مستقر در مرکز نوآوری مجتمع، با مرکز تحقیقات باروری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منعقد شد.


به گزارش شستون، تفاهم نامه شرکت دانش بنیان رویان گیاه شستون سبز مستقر در مرکز نوآوری مجتمع، با مرکز تحقیقات باروری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منعقد شد.

مجید جعفری مدیر عامل شرکت دانش بنیان رویان گیاه شستون سبز مستقر در مرکز نوآوری مجتمع آموزش عالی سراوان بیان کرد: در راستای ارتقای عملکرد فعالیت های درمانی و بهداشتی کشور به منظور توسعه خدمات مربوط به درمان و بهبود ناباروری و سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء، پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت با تکیه بر افزایش نرخ باروری و توسعه استفاده کاربردی از همه ظرفیت های علمی، پژوهشی و فناوری کشور در این مقوله، تفاهم نامه همکاری چهار جانبه فی مابین منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه بین مدیر عامل شرکت دانش بنیان رویان گیاه شستون سبز مستقر در مرکز نوآوری و معاونت آموزشی مجتمع آموزش عالی سراوان، و ناصر مقربیان رئیس مرکز تحقیقات سلامت جنسی و باروری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، سعید ناظمی رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و علی داد امیری بهزادی مدیر عامل شرکت دانش بنیان مهر اعجاز کویر شرق مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منعقد شد.

این مقام مسئول گفت: استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی و عملی همه ارکان این تفاهم نامه در حوزه باروری و بهبود و درمان ناباروری و ایجاد و توسعه طرح های تحقیقاتی مشترک با استفاده از مکمل های گیاهی استاندارد با پشتوانه علمی و پژوهشی داخلی و بین المللی به منظور انتشار برونداد های پژوهشی در حوطه باروری و درمان ناباروری از اهداف این قرارداد بوده است.

جعفری خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف این قرارداد بسترسازی به منظور حضور و در اختیار قراردادن مکمل های گیاهی استاندارد با پشتوانه علمی و پژوهشی داخل و بین المللی در بازار کشور و توصیه و راهنمایی به مراجعه کنندگان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ناباروری بیمارستان بهار وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص استفاده از محصول استاندارد تولید شده توسط شرکت دانش بنیان رویان گیاه شستون سبز است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 23861

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23861/استفاده-ظرفیت-های-علمی-تحقیقاتی-حوزه-باروری-بهبود-درمان-ناباروری

شستون
  https://shastoon.ir