امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

ابزار های نوین شگرد جدید دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان/ بسیج پرچم دار و ترویج گر مباحث دینی و فرهنگی است

11 آبان 1400 ساعت 8:29

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: دشمن تلاش می کند با ابزار نوین و تکنولوژی جدید جوانان را به انحراف بکشد پس می طلبد با استفاده از این ابزار ما با تولید محتوای جذاب نقشه های آنها را خنثی کرد.


حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بیان کرد: یکی از مباحثی که باید با آن خیلی توجه کرد ترویج فرهنگ دینی و اسلامی جامعه است که باید آن را با ابزار های نوین و جذاب گسترش داد‌‌.

وی افزود: امروزه دشمنان از ابزار های نوین و روش‌های جدیدی برای به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان استفاده می کنند تا انسان ها را از مسیر دین و دیانت جدا کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: تنها راه مقابله با این ابتکاری که دشمن به کار برده برای هرزگی و دور شدن از دین و بندگی این است که ما از این ابزارهای نوین، شگردها و هنر های جذاب برای مقابله با توطئه دشمن استفاده کنیم‌.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم با با دشمن مقابله کنیم باید مباحث دینی، فرهنگی و احکام دینی و اسلامی را با ابزار نوین ترویج و تبلیغ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: می طلبد از تکنولوژی‌های نوین و هنر های جدید و جذاب استفاده کنیم تا بتوانیم مباحث دینی و فرهنگی را به دیگران و جوانان آشنا بکنیم تا مقابله با توطئه و خدعه های دشمن که با ابزارهای مختلف برای به انحراف کشاندن جوانان به کار برده را خنثی سازیم.

امام جمعه سراوان گفت: بسیج از صدر تا کنون پرچم دار تبلیغ و ترویج و میدان‌دار مباحث دینی و فرهنگی بوده از چه بسا خوب است که در این عصر و زمان ابزارهایی که جذاب و در دسترس هستند استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: هر چه استفاده از تکنولوژی و هنر های نوین و جذاب در رونق تا و پرحجم تر و پر شور تر ‌و با جذابیت دوچندان همراه باشد اثرگذاری بیشتری در باب آشنایی به مباحث دینی و بصیرتی خواهد داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 23921

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23921/ابزار-های-نوین-شگرد-جدید-دشمن-انحراف-کشیدن-جوانان-بسیج-پرچم-دار-ترویج-گر-مباحث-دینی-فرهنگی

شستون
  https://shastoon.ir