800
۰
رحیمی مظفری در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

بررسی تخلفات دولت قبل در مورد فروش بنزین در کمیسیون انرژی/ تخلف پیش فروش فرآورده‌های نفتی فقط یک مورد نیست

دبیر کمیسیون انرژی مجلس از پیگیری پرونده‌ تخلفات پیش‌فروش فرآورده‌های نفتی توسط دولت در کمیسیون متبوعش و قوه قضائیه خبر داد، گفت: در جلسه‌ای آینده کمیسیون انرژی این موضوع با حضور مسئولان وزارت نفت بررسی می‌شود، البته چندین پرونده این چنینی وجود دارد.
بررسی تخلفات دولت قبل در مورد فروش بنزین در کمیسیون انرژی/ تخلف پیش فروش فرآورده‌های نفتی فقط یک مورد نیست
به گزارش شستون؛ عبدالعلی رحیمی مظفری، دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ درباره عدم بازگشت ۵۰۰ میلیون دلار پول بنزین فروخته شده توسط فردی به نام «محمد ذوالفقاری» در دولت قبل به کشور، اظهار کرد: این موضوع فعلاً در سطح رسانه‌ها مطرح شده و جزئیات آن تا کنون در اختیار کمیسیون انرژی مجلس قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: البته چند فقره دیگر، مشابه این مشکل در زمینه فروش فرآورده‌های نفتی داشته‌ایم و از طریق کمیسیون انرژی پیگیر این پرونده‌ها هستیم؛ این پرونده نیز مثل سایر پرونده‌های مشابه از طریق کمیسیون و نمایندگان با هماهنگی‌های لازم از سوی قوه قضائیه پیگیری خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس گفت: فعلاً اطلاعات جدید و جزئی‌تری از این پرونده اعلام نشده است اما حتما از کانال‌های قانونی پیگیری می‌شود.
دبیر کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: وقتی چنین پرونده‌هایی رسانه‌ای می‌شود، شاخه‌هایی به آنها اضافه خواهد شد که خارج از روند بررسی به‌صورت قانونی است. از مردم و رسانه‌ها می‌خواهم اجازه دهند موضوع روشن شود. چنین موضوعاتی باید از طریق مراجع تخصصی پیگیری شده و نتیجه بررسی‌ها در اختیار عموم قرار گیرد.

رحیمی مظفری تصریح کرد: این موضوع در حال حاضر در روال قانونی در حال پیگیری است و از سوی کمیسیون انرژی در جلسه‌ای که هفته پیش داشتیم، از معاون وزیر نفت خواسته شده تا هم در مورد این پرونده و هم مورد مشکلات مشابه پیش‌آمده در پیش‌فروش فرآورده‌های نفتی اطلاعات کامل‌تری را در اختیار مجلس و قوه قضائیه قرار دهد.

وی پایان تاکید کرد: انشا ا... در هفته آینده جلسه مجددی با حضور مسئولان وزارتخانه مربوطه و مسئولان قضائی در کمیسیون انرژی تشکیل  و این موضوع بررسی خواهد شد. تاکید مجلس تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها است و حتماً نتایج از سوی رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید و مجلس و نمایندگان در برابر چنین تخلفاتی کوتاه نخواهند آمد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 24103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *