800
۰
رئیس بیمارستان رازی سراوان مطرح کرد؛

بسیج بازوی توانمند کادر درمان در بحران کرونا/ بسیجیان با باور الهی یاریگر آحاد جامعه هستند

ابوالحسن صفدری گفت: بسیج در تمامی عرصه ها و مراحل پیشگیری و درمان در بحران کرونا یک بازوی توانمند برای کادر درمان بوده است.
بسیج بازوی توانمند کادر درمان در بحران کرونا/ بسیجیان با باور الهی یاریگر آحاد جامعه هستند
ابوالحسن صفدری رئیس بیمارستان رازی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: بسیج در بعد مهار طغیان بیماری کرونا ایفای نقش کرده و هم در مراحل پیشگیری، تشخیص و آگاه بخشی در کنار وزارت بهداشت و حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی افزود: طرح شهید سیلمانی که یک طرح بسیار موفقی بود اگر همراهی و همکاری بسیج نبود، خانه به خانه نمی توانستیم کیت هایی را جهت تشخیص سریع و فراخوان افراد برای درمان اجرا کنیم که این یک موضوع بسیار مهم بود که توانستیم به کمک بسیج مردم را جهت درمان به مراکز درمانی منتقل کنیم.

این مقام مسئول گفت: در بعد پیشگیری بسته ها، تجهیزات، اقلام حفاظتی و ماسک بود که بسیج به حمایت از کادر درمان به پا خواست و با توزیع اقلام حفاظتی به یاری کادر درمان در آمدند.

صفدری خاطر نشان کرد: در باب درمان نیز در بخش هایی که بیماران بستری بودند بسیجیان به صورت خودجوش و داوطلب یاریگر بیماران کرونایی و خانواده های آنها شدند و همگام با کادر درمان در قسمت های مختلف حضور داشتند که نشان از ایثار و از خودگذشتگی این نیروهای مخلص بود.

وی اذعان کرد: بسیج را در تمامی عرصه ها و مراحل پیشگیری و درمان یک بازوی توانمند برای کادرمان مشاهده کردیم و خدا را شاکریم که بسیج و سپاه در تمامی عرصه ها همراه تمام آحاد جامعه هستند که  افتخار می کنیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نیروی با باور الهی و ایمان به معاد اینچنین یاریگر ما در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 24112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *