800
۰
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سیب و سوران :

ترویج مکتب سردار سلیمانی صیانت از شعائر انقلاب اسلامی است/ حاج قاسم؛ عنصر نجات بخش جهان اسلام

رحیم بخش درازهی گفت: معرفی و ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام بلندی در راستای صیانت از شعائر انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود.
ترویج مکتب سردار سلیمانی صیانت از شعائر انقلاب اسلامی است/ حاج قاسم؛ عنصر نجات بخش جهان اسلام
رحیم بخش درازهی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: معرفی و ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام بلندی در راستای صیانت از شعائر انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود.

وی افزود: این شهید سرافراز با تقویت جبهه مقاومت به‌عنوان‌ عنصر نجات‌بخش جهان اسلام، توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب کرد و بعد از شهادت نیز همچنان الگوی رفتاری تمامی آزادیخواهان جهان است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اظهار کرد: مجاهدت ها و خدمات ارزشمند سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در سال های دفاع مقدس و در دفاع از حریم ولایت و نابودی تروریست هایی که خود ساخته و پرداخته دست آمریکای جنایتکار بودند، پاداشی جز شهادت نداشت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم بسیار مردمی بود و در بسیاری از حوادث و بحران ها مانند سیل و زلزله در کنار مردم حضور داشت، بیان کرد: سردار سلیمانی سرداری مردمی بود که همواره در کنار مردم حضور داشت ، در حوادثی که اتفاق افتاده بود از مردم پشتیبانی می کرد و در سیل خوزستان از اولین نفراتی بود که خدمت رسانی به مردم را جهت رفع مشکلات آغاز کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 24385
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *