800
۰
فرماندار سراوان:

حاج قاسم نماد مردانگی و مقاومت است/ شهید سلیمانی الگو کادر درمان در بحران کرونا

سعید تجلیلی گفت: کادر درمان با الگو قرار دادن حاج قاسم سلیمانی در بحران کرونا که نماد مقاومت و شکیبایی بود تمام نیرو و توان خود را در جهت خدمت به بیماران به کار گرفتند.
حاج قاسم نماد مردانگی و مقاومت است/ شهید سلیمانی الگو کادر درمان در بحران کرونا
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت، مردانگی و جنگ آوری با دشمن است در واقع شهید حاج قاسم سلیمانی مدافع حق بود و از تمامی مسلمانان جهان در جهت برقراری صلح و آرامش دفاع میکرد.

وی با بیان اینکه منزلت و جایگاه حاج قاسم در برابر خداوند متعال بسیار والا بود، افزود:  شهید سلیمانی توانست در مقابل داعش و تمامی افرادی که سعی داشتند به مسلمانان ظلم کنند بایستد و از جهان اسلام پشتیبانی کند و این تلاش ستودنی مزد بسیار سهمگینی داشت و خاتمه به شهادت شد.

تجلیلی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادتش در تمامی نامه هایی که برای فرزندانش فرستاده بود اشاره به شهادت خود کرده و می دانست پاداش این همه صبر و شکیبایی در مقابل دشمنان شهادت در راه خداوند است.

وی خاطرنشان کرد: طرح حاج قاسم سلیمانی در بحران کرونا در میان کادر درمان بسیار تاثیر گذار بود این طرح در واقع توسط خود سردار‌ دلها پشتیبانی می شد و باعث شده بود که کادر درمان در جهت خشنودی و رضای خداوند متعال و با الگو قرار دادن حاج قاسم سلیمانی که نماد مقاومت و شکیبایی بود تمامی نیرو و توان خود را در جهت خدمت به بیماران به کار بگیرند.

فرماندار سراوان تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی محبوبیت و جایگاه بسیار ارزشمندی در میان تمامی مسلمانان جهان داشت و از این رو به چهره محبوب بین المللی در دنیا تبدیل شد.



انتهای پیام/خ
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 24388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *