800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

ناکامی دشمنان انقلاب با حماسه سازی ملت ایران در ۹ دی

مولوی سید عبدالصمد ساداتی گفت: مردم با حضور حماسی و یکپارچه در نهم دی ماه نقشه فتنه گران را خنثی و منجر به ناکامی دشمنان شدند.
ناکامی دشمنان انقلاب با حماسه سازی ملت ایران در ۹ دی
مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم اسلامی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز ناکامی تمامی فتنه گران بود، ادامه داد: حماسه بزرگ و ماندگار ملت ایران در نهم دی ماه توطئه دشمنان را خنثی کرد و دسیسه های دشمن و فتنه گران را نقش بر آب ساخت.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: مردم ایران با بصیرت و آگاهی مقابل توطئه گران و فتنه گران داخلی و خارجی ایستادند و برنامه ریزی های دشمن را از بین بردند.

مولوی‌ ساداتی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم و مردمی است، مردم ایران آگاه و بصیر هستند، در تمامی صحنه ها از انقلاب و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و خواهند کرد همانطور که در نهم دی ماه با انسجام و حضور وحدت آفرین به صورت یکپارچه در سراسر کشور به پا خواستند و اجازه ندادند توطئه های دشمن به سرانجام رسد.

وی با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در نهم دی ماه بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان رهبر انقلاب اسلامی و انقلاب هستند، تصریح کرد: نهم دی ماه روز پیروزی ملت ایران مقابل فتنه گران بود از این رو امید است که آگاهی، بصیرت، وحدت و یکپارچگی هموطنان همچنان در تمامی صحنه ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 24426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *