800
۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان مطرح کرد؛

حاج قاسم ابر مرد تاریخ اسلام و اسطوره جاودان محور مقاومت/ دشمن از تصویر سردار سلیمانی هم هراس دارد

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: امروز دشمن از تصویر حاج قاسم سلیمانی نیز می هراسدو سعی در حذف تصاویر دارد اما نهضت حاج قاسم هر روز پویاتر می شود.
حاج قاسم ابر مرد تاریخ اسلام و اسطوره جاودان محور مقاومت/ دشمن از تصویر سردار سلیمانی هم هراس دارد
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه ایران همواره مهد پرورش غیور مردان و پهلوانان بوده است، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد جاودان محور مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: حاج‌قاسم‌سلیمانی ابرمرد تاریخ اسلام و اسطوره ای برای تمامی ایرانیان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نوجوانی بیش نبود که از  خطه کرمان به جبهه های هشت ساله جنگ تحمیلی اعزام شد که پس از مدت کوتاهی به سمت فرماندهی درآمد، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی هم رشادت هایش زبان زد بود، همانطور که در استان و در شرق کشور با اشرار مبارزه و امنیت و آرامش را برقرار کرد.

حجت الاسلام و السملیمن نورایی یار خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد خستگی ناپذیری بود که از محبوبیت بسیار بالایی میان مسلمانان و علی الخصوص مردم استان سیستان و بلوچستان برخوردار است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام الخصوص آمریکا به خاطر خطری که از وجود سردار سلیمانی احساس می‌کردند میلیاردها دلار برای ترور حاج قاسم هزینه کرد اما نمی دانستند شهید حاج قاسم سلیمانی همچون امام حسین (ع) به مکتب و مدرسه برای محور مقاومت و آینده آن تبدیل می‌شود.

رئیس اداره سازمان تبیلغات اسلامی سراوان گفت: بنابراین دشمنان اسلام همواره از انتشار تصاویر حاج قاسم هراس داشته و سعی در حذف و از بین بردن آن دارند ولی بدانند که نهضت حاج‌قاسم روز به روز زنده تر و پویاتر خواهد شد.

انتهای پیام/خ
 
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 24442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *