800
۰
شهردار سیب مطرح کرد؛

نهم دی ماه جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود/ حیرت دنیا از ایدئولوژی و شجاعت حاج قاسم

مهرزاد بساوند گفت: حاج قاسم برای محور مقاومت پدری کرد و نگاه ایشان صرفاً سیاسی نبود و با ایدئولوژی و شجاعت، دنیا را متحیّر خود کرد و دشمنان هم به تمجید از حاج قاسم پرداختند.
نهم دی ماه جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود/ حیرت دنیا از ایدئولوژی و شجاعت حاج قاسم
مهرزاد بساوند شهردار سیب در گفت و گو با خبرنگار شستون؛ بیان کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید .

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

این مقام مسئول ادامه داد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

بساوند اضافه کرد: این روز، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های  نسبت به مقدسات است.

وی اذعان کرد: در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

شهردار سب با بیان اینکه روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند، گفت: روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و هرگز راه را گم نمی کنند، نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

 بساوند بیان کرد: شهید سلیمانی در مسیر الهی حرکت می‌کرد و به دلیل اخلاص در عمل، خداوند نیز به او عزّت داد و فضل و عنایت خود را شامل حال ایشان کرد و به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: حاج قاسم برای محور مقاومت پدری کرد و نگاه ایشان صرفاً سیاسی نبود و با ایدئولوژی و شجاعت، دنیا را متحیّر خود کرد و دشمنان هم به تمجید از حاج قاسم پرداختند.

این مقام مسئول اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی را به عنوان الگو معرفی می‌کنند، شهید سلیمانی از جنبه‌های نظری و عملی الگوی کاملی هستند و اسلام را در سیره عملی خود برای نسل حاضر مجسّم کرد.

انتهای پیام/پ
 
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 24455
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *