رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سیب و سوران عنوان‌‌کرد؛

ذوالفقار انقلاب الگوی تمامی جوانان و ورزشکاران ایرانی/ خانه ورزش شهید سلیمانی در سیب و سوران راه اندازی شد

15 دی 1400 ساعت 8:46

حکیم پاهنگ از راه اندازی خانه ورزش شهید سلیمانی به مناسب گرامیداشت دومین سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.


حکیم پاهنگ رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: شهادت ذوالفقار انقلاب ، سردار سلیمانی را به مردم شریف ایران به ویژه مردم شهرستان سیب و سوران و همچنین به ورزشکاران و ورزش دوستان روستایی و عشایر شهرستان تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: بی شک رشادت ها ، فداکاری ها و نقش آفرینی های تاثیرگذار آن سردار بزرگ هرگز از خاطره ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی پاک نخواهد شد. امیدوارم مسیر زندگی ارزشمندش ، الگوی تمام جوانان و ورزشکاران میهن عزیزمان قرار گیرد.

این مقام مسئول در ادامه اشاره ای به برنامه های هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی ، محلی شهرستان داشت و بیان کرد: اولین دوره لیگ فوتسال محلات یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهر سیب در حال برگزاری است.

پاهنگ اضافه کرد: همچنین مسابقات فوتسال چهارجانبه با عنوان سردار دلها با شرکت 4تیم از شهرستان های سراوان ، مهرستان و سیب و سوران به میزبانی شهر سیب برنامه ریزی شده است که در روزهای 14 و 15 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود : خانه ورزش شهید سلیمانی در شهر سیب راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی و فعالیت های فرهنگی و ورزشی به ورزشکاران است.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی سیب و سوران ادامه داد : 35 بسته ورزشی شامل طناب، دارت، توپ فوتبال، شطرنج و حلقه ورزشی به ورزشکاران روستاهای فاقد خانه ورزش اهدا شده است.

پاهنگ در پایان از جوانان و ورزشکاران درخواست کرد تا سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه و الگوی خود بدانند و با افتخار ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم باشند‌.

انتهای پیام/پ


کد مطلب: 24472

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/24472/ذوالفقار-انقلاب-الگوی-تمامی-جوانان-ورزشکاران-ایرانی-خانه-ورزش-شهید-سلیمانی-سیب-سوران-راه-اندازی

شستون
  https://shastoon.ir