800
۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان مطرح کرد؛

نفوذ نیروی زمینی سپاه به قلب ها با انجام فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی/ سپاه یک تنه وحدت را معنا کرد

تیمور کرد زابلی گفت: مهم ترین عاملی که باعث شد نیروی زمینی سپاه و مجموعه سپاه پاسداران به فلب ها نفوذ کند انجام فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی بوده است.
نفوذ نیروی زمینی سپاه به قلب ها با انجام فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی/ سپاه یک تنه وحدت را معنا کرد
تیمور کرد زابلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت یاد شیرمرد استان سیستان و بلوچستان حاج قاسم میرحسینی، بیان کرد: انجام رزمایش های نظامی از چندین بعد حائز اهمیت است اما مهمترین آن برای منطقه ما و شهرهای مرزی بحث نمایش اقتدار و توانمندی هاست که درسطح کلان بزرگترین عامل بازدارندگی را خواهند بود.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایلی که بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جرعت ندارند کوچک ترین تحرک نظامی داشته باشند اجرای رزمایشات موفقیت آموز بوده چرا که دشمنان به صورت کارشناسی شده تمام حرکات و جزئیات را بررسی می کنند و متوجه قدرت بازدارندگی ایران خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان ادامه داد: البته می توان گفت مهمترین امر بازدارندگی و جلوگیری از هر حرکت نظامی درسطح کلان برگزاری رزمایش نظامی و امنیتی است اما در سطح پایین تر نیز تاثیراتی در زمینه امنیتی، بالابردن روحیه داخلی، ایجاد حس افتخار و عزتمندی و بالیدن به توان کشورمان است.

کرد زابلی اضافه کرد: جدای از بحث های نظامی و امنیتی مهمترین عاملی که باعث شده سپاه در قلب ها نفوذ کند فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی و.‌..است، در مواقع مختلف مشاهده کردیم که سبزپوشان انقلاب در حوادث و بلایا در خط مقدم کمک رسانی بی ادعا پیشگام بوده و با عشق و اخلاص خط به خط بیانات مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سبک زندگی و اخلاق ایرانی اسلامی را معنا می کنند تک تک این عزیزان عاشقان زمان هستند چرا که جز عشق هیچ توجیهی برای این میزان جان برکفی و از خودگذشتگی وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در زمینه ساخت مدارس و از بین بردن فقر فرهنگی در منطقه جنوب شرق کشور به خصوص سیستان و بلوچستان درخشان ظاهر شدند هم اکنون سه پرژه مدرسه در سراوان درحال اجراست که احتمالا دهه فجر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

کرد زابلی تصریح کرد: اگر ورود قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی و ساخت خانه محرومین در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) نبود حال بسیاری از افراد بی بضاعت بی سرپناه بودند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه بیشتر پروژه های کلان را در بدترین شرایط اقتصادی به عهده می گیرد و جهادی وارد عمل می شود که این بجز عشق و ایمان توجیح دیگری دارد.

این مقام مسئول افزود: فعالیت های فرهنگی نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور که در زمینه وحدت انجام گرفته بی نظیر بوده، برگزاری همایش های وحدت آفرین، ایجاد صله رحم بین طوایف و درون طایفه ای نه تنها داخل کشور بلکه در عراق و سوریه نیز بوده که اگر این فعالیت های سپاه نبود اکنون عراق و سوریه و لبنان و...  از هم پاشیده بود.

کرد زابلی تصریح کرد: به جرعت می توان گفت بزرگترین و مهم ترین حرکت های وحدت آفرین در دنیا توسط سپاه شکل گرفته و یک تنه وحدت را معنا کرد که از مهمترین عوامل موفقیت در برابر داعشیان ایجاد وحدت، همدلی و بعد استکبار ستیزی بوده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 24515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *