800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

بهره برداری و کلنگ زنی 66 پروژه به مناسبت ایام الله دهه فجر در سراوان/صدور انقلاب به کشورهای منطقه مهم ترین دستاورد ایران اسلامی است

سعید تجلیلی گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سراوان ۶۶ طرح از پروژه های عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
بهره برداری و کلنگ زنی 66 پروژه به مناسبت ایام الله دهه فجر در سراوان/صدور انقلاب به کشورهای منطقه مهم ترین دستاورد ایران اسلامی است
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون  ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و ناکامی دشمنان و عوامل استکبار جهانی در طول عمر با برکت انقلاب، بیان کرد: امروز پرچم اسلام و ایران اسلامی با هوشیاری مردم عزیز ایران اسلامی و سکانداری امام راحل و مقام معظم رهبری و پیشرفت در تمامی عرصه ها، برافراشته است که می طلبد این افتخارات بالاخص در ایام جشن پیروزی و دهه مبارکه فجر با برگزاری مراسمات و گفتمان به نسل جدید و جوان معرفی و منتقل شود.

وی افزود: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سراوان ۶۶ طرح  از پروژه های عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: پایگاه سلامت شهری، مسکن مهر، پایگاه اورژانس جاده‌ای، عمران روستایی، مسکن مددجویی، مسکن طرح ویژه، برق رسانی،  آسفالت و  فضای آموزشی از جمله طرح هایی است که در این ایام مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

تجلیلی خاطر نشان کرد: حدود ۱۴ پروژه در بخش مرکزی، ۳۴ پروژه و در بخش بم پشت 13 و مهرگان ۲۵ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان" آزادیخواهی و استقلال طلبی" را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کردند.

فرماندار سراوان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است، شاید دشمنان توان دیدن 43 دقیقه از انقلاب اسلامی ایران نداشتند اما امروز به برکت خون شهدا چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم.

تجلیلی اذعان کرد: برخی نمی خواستند بقای نظام را ببیند که امروز گرفتار گور شدند اما به هرحال ایران اسلامی با عظمت و پر افتخار است که مهم ترین دستاورد آن را می توان صدور انقلاب به کشورهای مختلف و منطقه دانست.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 24631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *