800
۰
با توجه به شیوع موج جدید کرونا؛

۱۴ هزار ماسک رایگان توسط بسیج میان شهروندان سراوانی توزیع شد

جانشین فرمانده سپاه سراوان از توزیع ۱۴ هزار ماسک رایگان به دلیل شیوع موج جدید کرونا در شهرستان خبر داد.
۱۴ هزار ماسک رایگان توسط بسیج  میان شهروندان سراوانی توزیع شد
هاشم جهانتیغ جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: همزمان با همه گیری ویروس کرونا در کشور سپاه و بسیج به صورت جهادی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت در میدان مقابله با این ویروس منحوس حضور داشت.

وی افزود: سپاه و بسیج با تمام تجهیزات و امکانات در میدان حضور داشت و علاوه بر ضدعفونی اماکن پر خطر، تدفین افراد فوت شده مبتلا به کرونا، توزیع پک های بهداشتی، آگاهی بخشی به مردم،  اقدام به تجهیز سالن های ورزشی  خود در قالب مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا کرد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: هم اکنون نیز به دلیل شیوع موج جدید کرونا در استان و شهرستان این سپاه شهرستانی اقدام به تهیه و توزیع ۱۴ هزار ماسک رایگان میان شهروندان کرده است.

جهانتغ خاطر نشان کرد: این اقدام با محوریت پایگاه های مقاومت سپاه شهرستانی سراوان در سطح شهر و روستاها انجام خواهد شد.

وی گفت:  همچنین در ایام الله دهه فجر به همت حوزه و پایگاه های مقاومت سپاه سراوان در سطح شهرستان ایستگاه های سلامت برپا و اقدام به توزیع ماسک در نقاط مختلف کرده اند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان تصریح کرد: استفاده از ماسک یکی از راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و توزیع ماسک به صورت رایگان توسط بسیج و سپاه با هدف فرهنگ استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پر ازدحام صورت می گیرد‌.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 24685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *