800
۰
رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران مطرح کرد؛

ابتلای خوشه ای و خانوادگی کرونا در سیب و سوران/ مدارس کانون های پرخطر انتشار کووید 19

ایوب کرد تمینی گفت: با توجه به شیوع موج جدید موارد مثبت کرونایی در سیب و سوران به صورت خوشه ای و خانوادگی گزارش شده است.
ابتلای خوشه ای و خانوادگی کرونا در سیب و سوران/ مدارس کانون های پرخطر انتشار کووید 19
ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد:  موج جدید کرونا نسبت به موج های دیگر شدت سرایت بیشتری دارد و بیشتر موارد مثبت کرونایی در سیب و سوران به صورت خوشه‌ای و خانوادگی گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه روزانه موارد مثبت افزایش می یاید توصیه می شود شهروندان رعایت موازین بهداشتی و انجام واکسیناسیون به خصوص دُز سوم را یسیار جدی بگیرند.


رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران ادامه داد: از مردم می‌خواهیم جهت اینکه خود و اطرافیان درگیر ویروش کرونا نشوند تا اطلاع ثانوی از رفت و آمدهای خانوادگی پرهیز کنند و استفاده از ماسک را جدی  بگیرند.

کرد تمینی با بیان اینکه در حال حاضر مدارس و مراکز تجمعی کانون های پرخطر شهرستان محسوب می شوند، اضافه کرد: همچنین توصیه می شود دانش‌آموزان هرگز بدون‌ ماسک در کلاس درس حاضر نشوند و چنانچه دانش آموزی علائم کرونا را داشت والدین و متویان امر از حضور وی در مدرسه و کلاس درس خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: به شهروندان سیب و سورانی توصیه می‌شود در هیچ گونه تجمعی شرکت نکنند و از رفتن به سفر پرهیز کنند و با توجه به اینکه احتمال دارد این موج تا تا فروردین ماه ادامه داشته باشد برای رفتن به سفر برنامه ریزی نداشته باشند در تا قرار گرفتن در وضعیت پایدار در منزل بمانند.

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران تصریح کرد: در حال حاضر طبق آخرین وضعیت رنگ بندی منتشر شده سیب و سوران در وضعیت نارنجی قرار دارد و به صورت میانگین روزانه بین 40 تا 50 نفر از شهروندان به کرونا مبتلا می شوند.

انتهای پیام/
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 24813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *