800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران خبر داد؛

جمع آوری 50 معتاد متجاهر از محله های آسیب پذیر سیب و سوران

داود رحیمی از جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان با مشارکت و همکاری پلیس امنیت اجتماعی انتظامی و بهزیستی سیب و سوران از روز دوشنبه خبر داد.
جمع آوری 50 معتاد متجاهر از محله های آسیب پذیر سیب و سوران
 داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد:  آسیب‌های اجتماعی از مواردی است که مورد توجه همه اقشار قرار دارد که در قالب قرارگاه آسیب‌های اجتماعی سپاه  و با مشارکت پلیس امنیت اجتماعی انتظامی و بهزیستی شهرستان به موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنها پرداخته شد.

وی افزود: طرح جمع آوری معتادین متجاهر از روز دوشنبه در سطح شهرستان سیب و سوران آغاز شده و امروز آخرین روز از اجرای این طرح در سال 1400 می باشد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ادامه داد: با توجه به تعداد رو به رشد معتادان متجاهر در سطح شهرستان که باعث نارضایتی ها، سرقت های متعدد و نا امنی هایی که  برای شهروندان ایجاد شده بود  طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار معاونت اجتماعی سپاه قرار گرفت و در آینده قطعا با تداوم این طرح شاهد برقراری امنیت اجتماعی مطلوب در سطح شهرستان خواهیم بود. 

رحیمی با بیان اینکه موضوع حرفه‌آموزی و شغل نیز یکی از مواردی است که در فرآیند جمع‌آوری و ساماندهی معتادان مورد توجه قرارگاه خواهد بود، تصریح کرد: باید به گونه‌ای رفتار شود که پس از پایان فرآیند درمانی افراد آنها بتوانند با آموزشی که می‌بینند معیشت خود را ادامه دهند و دیگر به اعتیاد و شرایط گذشته بازنگردند.

وی گفت: با اجرای این طرح 50 نفر از معتادان متجاهر محله های آسیب پذیر در سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد شهرستان تحویل داده شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بیش از 250 میلیون ریال اقلام خوراکی و پوشاک از اعتبارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران جهت استفاده این بیماران تحویل مراکز ترک اعتیاد شهرستان داده شده است.

انتهای پیام/پ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 25008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *