800
۰
به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سوران؛

750بسته کمک معیشتی بین نیازمندان سورانی توزیع شد

به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران 750 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان سوران توزیع شد.
750بسته کمک معیشتی بین نیازمندان سورانی توزیع شد
داوود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در گفت و گو با شستون از توزیع 60 بسته کمک معیشتی بین پاکبانان شهر سوران خبر داد و گفت : به مناسب ماه امید و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه 60 بسته کمک معیشتی به ارزش چهارصد و بیست میلیون ریال بین پاکبانان شهر سوران توزیع شد.

وی افزود : این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن ،مرغ ،ماکارونی و ... که ارزش هر بسته ی کمک معیشتی هفت میلیون ریال برآورد شده است ؛ در مراحل بعدی رزمایش مواسات  تمامی نیازمندان جامعه هدف شناسایی شده و تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: سپاه و بسیج نهاد های مردمی هستند که برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم تلاش می کنند . بنا براین در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه بیش از 750 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی فعال شهرستان توزیع شده است که از این میزان 60 بسته معیشتی نیز به پاکبانان شهرداری شهر سوران اهدا شد.

رحیمی خاطر نشان کرد: با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال 1399 مبنی بر کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان، در شهرستان سیب و سوران این رزمایش با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران از نیمه شعبان سال 1399 شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 25207
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *