امام جمعه موقت اهل سنت جالق مطرح کرد؛

کوتاه شدن دست دلالان با حذف ارز ترجیحی/قدرت خرید قشر ضعیف با هدفمندسازی یارانه ها افزایش می یابد

24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:53

مولوی مجیب الرحمان رئیسی گفت:حذف ارز ترجیحی به نفع مردم تمام خواهد شد و به ضرر اشخاصی که این ارز۴۲۰۰ را دریافت می کردند و کالای ضروری را با قیمت گزاف به مردم عرضه می کردند، تمام می شود.


 مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: با استفاده از طرح حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ دست دلالان از جیب مردم کوتاه و جلوی پروار شدن دلالان و فساد افزایی گرفته می شود.

وی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی به ضرر دلالان است، اضافه کرد: با استفاده از این طرح یارانه ای که برای خرید کالای اساسی  به واسطه گران و دلالان داده می شد حذف و جلوی راند خواران گرفته می شود که این امر به نفع مردم هست .

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن افزود: با حذف ارز ترجیحی کالاها به قیمت یکسان در کل کشور به فروش می‌رسد که این امر باعث حذف قاچاق کالا نیز می شود.
 
مجیب الرحمان رئیسی در پایان افزود: با استفاده از این یارانه ای که دولت به ملت مید هد باعث قوت خرید قشر ضعیف جامعه اللخصوص  مردمی که مرز نشین و روستا نشین هستند می شود.



انتهای پیام /خ


کد مطلب: 25368

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/25368/کوتاه-شدن-دست-دلالان-حذف-ارز-ترجیحی-قدرت-خرید-قشر-ضعیف-هدفمندسازی-یارانه-افزایش-می-یابد

شستون
  https://shastoon.ir