مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان خبر داد:

صیادان دشتیاری در تور حمایتی صندوق کارآفرینی امید

25 ارديبهشت 1401 ساعت 19:38

غلامعلی صمصامی گفت: صیادان شهرستان دشتیاری برای خرید قایق صیادی می‌توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره مند شوند.


به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، غلامعلی صمصامی؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از اهداف صندوق، تکمیل زنجیره‌های کسب و کار است و در این خصوص دو کارخانه نگهداری، بسته‌بندی و فرآوری ماهی و میگو در شهرستان دشتیاری با تسهیلات هر کدام به مبلغ 40 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی افزود: در سایت پرورش میگوی گواتر نیز، صندوق کارآفرینی امید برای پیشرفت کار، تسهیلات ارائه کرده است و چندین نفر هم برای توسعه کار در این سایت در حال دریافت تسهیلات از صندوق هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اظهار داشت، با کمک به خرید قایق های صیادی در این شهرستان، بخشی دیگر از زنجیره کسب و کار حیطه آبزیان در منطقه کمک می شود.
صمصامی افزود:  هم اکنون افراد دارای مجور می توانند با مراجعه به اداره شیلات، از تسهیلات ارزان قیمت صندوق برای خرید قایق صیادی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید در تلاش است تا در شهرستان های تازه تاسیس همچون دشتیاری تسهیلات بیشتری در اختیار مردم و سرمایه گذاران قرار گیرد.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdccx4qsi2bq0x8.ala2.html

 


کد مطلب: 25378

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/25378/صیادان-دشتیاری-تور-حمایتی-صندوق-کارآفرینی-امید

شستون
  https://shastoon.ir