800
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

مردم به دولت در جراحی اقتصادی اعتماد کنند/ طرح حذف ارز ترجیحی جلوی گلوگاه‌های فساد و رانت را می‌بندد

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی گفت: در حقیقت جراحی اقتصادی مبارزه با رانت و فساد است.
مردم به دولت در جراحی اقتصادی اعتماد کنند/ طرح حذف ارز ترجیحی جلوی گلوگاه‌های فساد و رانت را می‌بندد
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مردم باید بدانند که سیاست اقتصادی به معنی حذف یارانه ها نیست بلکه اصلاح یارانه ها است که به جای پرداختن به وارد کننده مستقیم به مصرف کننده می رسد.

وی افزود: مردم باید بدانند این امر برای جلوگیری از رانت و فساد است و ارز تدریجی در سال ۹۷ تا به پایان دولت قبل خرج فساد شد.

این خطیب جمعه تصریح کرد: رئیس جمهور  در سال اول ریاست جمهوری خود آبرو خود را کف دست گرفته و تلاش برای منافع ملت دارد و این عمل جراحی اقتصادی را انجام می دهد‌.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور اگر به فکر خودش بود، هیچ وقت دست به این عمل جراحی در زمینه اقتصادی نمی‌زند و همچون دولت های گذشته منافع شخصی خودش را در نظر می گرفت.

وی اذعان کرد: از سال ۹۷ تا مهر ۱۴۰۰  ارز ۴۲۰۰ افراد بابت کالای اساسی پرداخت شده که همه این ها به جیب افراد دیگر می رفته و در آن زمان ها کنترلی روی اوضاع اقتصادی نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی خاطرنشان کرد: مردم و بازاریان باید بدانند آن چه در توان دارند به میدان آمده و به دولت کمک کنند و هر چه در توانشان بوده در اختیار مردم قرار بدهند و از طرفی دولت در اجرای دقیق این طرح وسط میدان باشد.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه با اخلالگران  با کسانی که معیشت مردم را به بازی گرفته و احتکار می کنند پوست از سرشان بکند و برخورد جدی داشته باشد چرا که انجام این عمل جای بخشش ندارد.
انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdciqvazrt1a5u2.cbct.html
 
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 25419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *