800
۰
در گفت و گو با فرماندار شهر زاهدان؛

15 اکیپ ویژه بازرسی از خبازی های زاهدان/ مردم گران فروشی نانوایی ها را اطلاع دهند

ابوذر مهدی نخعی گفت: ۱۵ اکیپ بازرسی ویژه واحد های خبازی از نانوایی های سطح شهر بازرسی به عمل می آورند.
15 اکیپ ویژه بازرسی از خبازی های زاهدان/ مردم گران فروشی نانوایی ها را اطلاع دهند
به گزارش شستون؛ ابوذر مهدی نخعی؛ فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: ۱۵ اکیپ بازرسی ویژه واحد های خبازی متشکل از بازرسین سازمان صمت، جهاد کشاورزی، وغله و خدمات بازرگانی تشکیل و به صورت مستمر از نانوایی های سطح شهر بازرسی می کنند.


وی افزود: ازدحام جمعیت و شلوغی واحد های خبازی به هیچ وجه پذیرفته نیست و همه دستگاه های اجرایی متولی باید به صورت ویژه به مسأله ورود کنند و نان به عنوان قوت غالب و روزانه مردم تحت هیچ شرایطی از سبد غذایی حذف شدنی نیست چراکه جزو اقلام ضروری به شمار می‌رود.


نخعی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفاتی مانند کم‌فروشی، گران‌فروشی، تعطیلی غیر مجاز و عدم رعایت ساعت کاری در واحد های خبازی پرونده آن واحد به صورت فوق العاده و خارج از نوبت در اداره کل تعزیرات حکومتی بررسی و اعمال قانون می شود و همچنین کلیه تخلفات صورت گرفته احتمالی به صورت روزانه در کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان جهت برخورد قاطع مطرح و بررسی خواهد شد.


وی گفت: افزایش تیم‌های بازرسی و برگزاری گشت‌های مشترک از دیگر برنامه‌های این سازمان برای نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی هاست.

فرماندار زاهدان از مردم خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای نانوایی مراتب را به سامانه 124 سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا با گران فروشان برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcauan6049ny61.k5k4.html
 
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 25453
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *