یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

دشمن به دنبال معکوس جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب است / امام خمینی (ره) دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود

4 خرداد 1401 ساعت 8:44

حیدر بامری گفت: داشتن قدرت نظامی یکی از الطاف الهی است که امروزه کشور ما دارد و کشور های غربی ما را به عنوان ابر قدرت پذیرفتند.


 به گزارش شستون؛ حیدر بامری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یکی از اقدامات دشمنان در دوران پهلوی و قبل از انقلاب تحریف امام راحل بوده که خداوند به ما عنایت ویژه داشته که ایران اسلامی از وجود امام راحل و جانشین بر حقش بهره مند شوند.
وی افزود: امروزه یکی از اهداف دشمنان این است که می خواهند دستاوردهای انقلاب را  در ابعاد مختلف معکوس جلوه بدهند.


این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دستاوردهای امام در همه عرصه ها و در تمام حوزه های جهانی، معنوی، دینی و اخلاقی، اجتماعی و نظامی بی نظیر بوده است و دشمنان انقلاب همواره به کتمان این دستاوردها در حال تلاش هستند که با این کار خود دشمنی شان را بر ملا می کنند.

وی اضافه کرد: اکنون در حوزه جهانی بحث شکستن ابهت آمریکا و انگلیس را داریم و همان طور هم که امام راحل فرمود هیچ غلطی نمی توانند بکنند، این مطلب برای همگان اثبات شده که آنان توان مقابله و رویارویی با ایران اسلامی را نداشتند و نخواهند داشت.
وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) دریچه امید را در دل مسلمانان و مردم فلسطین در مقابل آمریکا باز کرد.

وی اضافه کرد: در زمان پهلوی امام راحل توانست تحول روحی در جامعه ای که در فساد غرق شده بود ایجاد کند و هدف دشمنان دور کردن جوانان از ارزش های انقلاب بود که آن بزرگوار با همت و تلاش خود دسیسه های شوم آنان را خنثی کرد.

این کارشناس مسائل خاطرنشان کرد: به  برکت وجود امام خمینی (ره) مساجد و حوزه های علمیه و هئیت ها و نهاد های مذهبی شکل گرفتند که همه این موارد یک نعمت برای مردم به شمار می روند و با وجود امام راحل حیات اسلام تشدید یافت و وحدت میان اقشار باعث پیروزی کامل شد.
وی اضافه کرد: امروزه با انتخابات مختلف مردم نیاز به قیم ندارند و آزادی بیان دارند و ایران و ایرانی دارای عزت در مقابل جهانیان هستند.

بامری گفت: سیاست امام و مسئولین حمایت از فقرا و مستضعفین بوده و است و یکی از تلاش و کوشش های باارزش آن بزرگوار فقر زدایی بود که آرزوی ریشه کنی فقر و تنگ دستی و آرامش مردم را داشت.

وی عنوان کرد: امروزه ایرانیان با ابتکار در مسائل مختلف پزشکی و مقالات علمی و مسایل امنیتی،  هسته ای و نظامی پیشرفت های زیادی داشتند و به خودکفایی دست یافتند.

وی اضافه کرد: داشتن قدرت نظامی یکی از الطاف الهی است که امروزه کشور ما دارد و کشور های غربی ما را به عنوان ابر قدرت پذیرفتند.
انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcauan6i49nyu1.k5k4.html

 


کد مطلب: 25494

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/25494/دشمن-دنبال-معکوس-جلوه-دادن-دستاوردهای-انقلاب-امام-خمینی-ره-دریچه-نور-امید-دل-مسلمانان-گشود

شستون
  https://shastoon.ir