800
۲
مسئول دفتر بنیاد بین المللی غدیر سراوان:

آمریکا؛ پرچم دار اقدامات غیر انسانی است/ سردار سلیمانی نماد واقعی و مدافع اصلی حقوق بشر

حاجی بخشی گفت: سردار سر افراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مدافع واقعی و نماد رعایت حقوق بشر در جهان است توسط پرچم دار اقدامات غیر انسانی به شهادت رسید که این خود نقص آشکار حقوق بشر توسط شیطان بزرگ است.
آمریکا؛ پرچم دار اقدامات غیر انسانی است/ سردار سلیمانی نماد واقعی و مدافع اصلی حقوق بشر
 حاجی بخشی مسئول دفتر بنیاد بین المللی غدیر سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه حقوق بشر، بنیادی‌ترین و ابتدایی ترین حقوقی است که هر انسانی به ‌طور ذاتی، فطری و به‌ صرف انسان بودن از آن بهره‌مند است، بیان کرد: آمریکای جنایت کار خود را در جهان پرچم دار رعایت حقوق بشر می داند اما طبق اسناد و یافته های موجود یکی از بزرگ ترین ناقصین حقوق بشر در جهان محسوب می شود.

وی افزود: آمریکا برای آنکه به اهدف سلطه جویان خود برسد حقوق بشر را ابزاری برای تحت فشار قرار دادن ملل ها قرار داده است.

مسئول دفتر بنیاد بین المللی غدیر سراوان گفت: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران و قطع دست مستکبران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هموراه ملت ایران در تیرس آماج حملات ضد بشری آمریکا قرار داشته به طوریکه در این مدت جنایات غیر انسانی زیادی را در ایران طرح ریزی و انجام داده است.

بخشی ادامه داد: حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافر بری ایران و شهادت تمامی سرنشینان این پرواز، ترور افراد برجسته و نامدار ایرانی همچون دانشمندان هسته ای، بمباران شیمایی و حمایت از صدام برای آغاز جنگ تحمیلی گوشه ای از جنایات ضد بشری آمریکا در ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه سران کفر از هیچ ترفند و برنامه ای برای ضربه زدن به نظام دریغ نکرده اند، خاطر نشان کرد: اعمال تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه و ترور سردار سلیمانی که نماد واقعی و مدافع اصلی حقوق بشر در جهان است را می توان از اقدامات غیر انسانی امریکا دانست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آمریکا حتی به مردم خود رحم نمی کند به طوریکه رفتارهای ضد بشری با مهاجرین، اقلیت های دینی، سیاه پوستان، زنان و کودکان را شاهد هستیم.

بخشی با اشاره به عدم صلاحیت آمریکا در ارزیابی وضعیت حقوق بشر، تصریح کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی هر ساله از 6 تا 12 تیرماه به دلیل اقدام ددمنشانه آمریکا را فرصتی برای افشای جنایات آمریکا می دانند و آن را به عنوان بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا معرفی می کنند.


انتهای پیام/
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 25645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *