800
۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان خبر داد؛

برپایی ۱۲ پایگاه ثابت و سیار به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری در سراوان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان از برپایی سه پایگاه ثابت و ۹ پایگاه سیار به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.
برپایی ۱۲ پایگاه ثابت و سیار به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری در سراوان
شهرام رئیسی در گفت و گو با شستون بیان کرد: باتوجه به اینکه چهاردم اسفند ماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) است مانند سال‌های گذشته جشن احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در سراوان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آیین با هدف کمک به سفره افراد بی‌بضاعت و ایتام اجرایی شود، امداد حضرت امام در اسفند ماه نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی شهروندان نوع دوست سراوانی اقدام می‌کند.

به گفته این مقام مسیول در روزهای پایانی سال کمک‌های جمع آوری شده اعم از نقدی و غیر نقدی میان خانوارهای تحت پوشش توزیع می‌شود.

رئیسی خاطر نشان کرد: امسال نیز در چهاردهم اسفندماه جشن محوری احسان و نیکوکاری با دو شعار هر روز عیدی دیگر است؛ عید را به خانه نیازمندان ببریم با حضور کلیه مسیولین شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق تفاهم نامه اداره کل آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان با کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن احسان و نیکوکاری در سراوان در یکی از مدارس برپا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام (ره) سراوان اذعان کرد: از مردم نوع دوست و خیر سراوانی دعوت می‌کنم تا با اهدای کمک‌های خود به پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) که شامل سه ثابت و ۹ پایگاه سیار است در امر خدمت به قشر ضعیف جامعه و ایتام یاریگر ما باشند و در این راستا دست همه عزیزان را می‌فشاریم.

انتهای خبر/
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 26164
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *