800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

باز شدن گره مشکلات فرهنگی و اجتماعی با رونق تولید/نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب مربوط به روزهای ابتدایی سال نیست

فرماندار سراوان گفت: نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب یک امر شعاری و مربوط به همان چند روز ابتدایی هرسال نیست.
باز شدن گره مشکلات فرهنگی و اجتماعی با رونق تولید/نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب مربوط به روزهای ابتدایی سال نیست
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: تحقق شعار سال «مهارتورم رشدتولید» موضوع مهمی است که باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان تا پایین قرار گیرد. 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سالیان گذشته سال‌ها را به نام‌های اقتصادی انتخاب کردند، گفت: این شعارها مهم بوده و  اهمیت و ارزش اقتصاد را در جامعه نشان می‌دهد. 

 فرماندار سراوان افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی، دولت سرمایه‌گذاری در کارهای تولیدی مهمی که در اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم اثر دارد، انجام داده است. 

تجلیلی با تاکید بر اینکه نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب یک امر شعاری و مربوط به همان چند روز ابتدایی هرسال نیست، تصریح کرد: تحقق شعار سال موضوع مهمی است که باید در دستور کار دولت و همه دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان تا پایین قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه گره تمام مشکلات حتی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید و اشتغال آفرینی و فعالیت‌های اقتصادی است، ابراز داشت: در یک نگاه کلان خواهیم دید در تولید داخلی توانسته‌ایم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی را خنثی کنیم و اگر سالیان گذشته تولید و توانمندی داخلی ارتقا نمی‌یافت، طبیعتا تحریم‌ها بسیار شکننده می‌شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری‌ها در ابتدای هر  سال از سوی معظم رهبر انقلاب یک عملی نمادین و ترسیم کلی برنامه کشور برای سال‌های آینده است  تا حرکت عمومی کشور در آن سال بر یک مدار واحد قرار بگیرد و از این طریق جبران کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت گردد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 26286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *