800
۰
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان خبر داد:

تکریم خانواده معظم شهدا به مناسبت سوم خرداد در سراوان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران سراوان از تکریم خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.
تکریم خانواده معظم شهدا به مناسبت سوم خرداد در سراوان
غلامعلی اسلامی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری باحضور رضا محمدی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی، مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با تعدادی از خانواده شهدا دیدار و سرکشی انجام شد.

وی افزود: در مرحله اول با همسر شهید عیسی سپاهی و همسر شهید علی اکبر دهقان از شهدای دفاع مقدس دیدار و با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه از آنها دلجویی شد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان ادامه داد: شهید علی اکبر دهقان در سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود؛ توسط اداره برق بسیج به جبهه اعزام و در سال ۶۲ به دلیل اصابت ترکش در جبهه و در اهواز به شهادت رسید.

اسلامی اضافه کرد: شهید عیسی سپاهی در سال ۱۳۳۵ متولد شد، توسط سپاه به جبهه اعزام و در سال ۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: همچنین با خانواده شهید معظم محمد دهقان و شهید معزز هیبتان درازهی با حضور نمایندگانی از مجتمع آموزش عالی سراوان دیدار و با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه از بردباری و شکیبایی آنها قدردانی شد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان خاطرنشان کرد: اگر امروز در جامعه امنیت و آرامش داریم و در جهان در بسیاری از زمینه‌های فرهنگی، علمی، پزشکی و نانو به دستاوردهای عظیمی دست یافته‌ایم به برکت خون شهدایی است که برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زمین ریخته شد اما اجازه دست درازی به دشمن داده نشد.

اسلامی گفت: وظیفه داریم خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را تکریم و برای حل مشکلات آنها تمام تلاش خود را به کارگیریم چرا که استقلال و عزت کشور را مدیون خون شهدای گلگون کفن هستیم.

انتهای خبر/
شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 26515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *