800
۰
به مناسبت دهه کرامت انجام شد؛

هدیه سبزپوشان انقلاب اسلامی به خانوارهای نیازمند

به مناسبت دهه کرامت ۵۰۰ بسته غذایی میان خانوارهای نیازمند سراوانی توزیع شد.
هدیه سبزپوشان انقلاب اسلامی به خانوارهای نیازمند
سردار احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در گفتگو با شستون بیان کرد: دهه کرامت که با ولادت با سعادت کریمه آل عبا حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز و با ولادت شاه خراسان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ختم می شود برنامه های متنوعی در سطح شهرستان سراوان برگزار که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری جشن محوری روز دختر و تجلیل از فرزندان دختر شهدا به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی از مهم ترین برنامه های دهه کرامت در سراوان بود؛ همچنین یکی از برنامه هایی که این مناسبت انجام شد توزیع بسته های غذایی بود که به همت سپاه شهرستانی سراوان انجام و میان اقشار کم درآمد و افراد نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: تعداد بسته های توزیع شده میان اقشار کم درآمد و افراد نیازمند 500 بسته شامل مرغ، روغن و یک کیسه برنج 10 کیلویی بوده است که توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستانی توزیع شد.

مالدار خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های سپاه کمک و دستگیری اقشار نیازمند و کم درآمد در جامعه است که به مناسبت های ملی و مذهبی مختلف در طول سال برنامه های متنوعی در قالب ویزیت رایگان، توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی، واکسیناسیون دام ها، هرس نخیلات، لایروبی قنوات و جمع آوری محصولات کشاوزی توسط بسیجیان جهادگر حوزه و پایگاه های مقاومت انحام می شود.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهر و بخش ها شناسایی و جهت کمک به قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی معرفی می شوند، تصریح کرد: سپاه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری شناسایی و کمک به اقشار آسیپ پذیر جامعه را از اولویت های اصلی و پراهمیت خود می داند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ خواهد کرد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 26521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *