800
۱
معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان:

جشنواره‌های فرهنگی ورزشی با هدف تقویت روحیه ازخودگذشتگی و ایثار انجام می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی، گفت: جشنواره‌های فرهنگی ورزشی توسط معاونت تربیت بدنی سپاه شهرستانی با هدف تقویت روحیه ازخودگذشتگی و ایثار انجام می‌شود.
جشنواره‌های فرهنگی ورزشی با هدف تقویت روحیه ازخودگذشتگی و ایثار انجام می‌شود
احمد حیدری‌نیا در گفتگو با خبرنگار شستون بیان‌کرد: جشنواره بازی‌های بومی ومحلی به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در شهرستان سراوان به همت معاونت تربیت بدنی سپاه شهرستانی و با همکاری اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و باشگاه ورنا بلوچ برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره تعداد پنجاه نفر با هم در رشته حلقه و طناب کشی به رقابت پرداختند که در نهایت با اهدای جایزه از ۲۴ نفر از شرکت کنندگان تجلیل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان ادامه‌داد: مسابقات قهرمانی فوتسال ویژه بسیجیان و کارکنان حوزه و پایگاه های سپاه شهرستانی سراوان، ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران و ناحیه مقاومت گلشن در سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد.

حیدری‌نیا خاطرنشان‌کرد: این سری از مسابقات نیز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس به مرحله اجرا در آمد که ۶ تیم حضور داشتند.

وی تصریح‌کرد: تیم حوزه شهید هیبت‌اللهی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم حوزه شهید سجاد مقام دوم این سری از مسابقات را از آن خود کرد که در نهایت به تیم‌های اول و دوم با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز تجلیل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان اذعان‌کرد: مسابقات فوتسال نیز بین کارکنان نیروهای مسلح چهار شهرستان سراوان بزرگ انجام گرفت که تیم فوتسال سپاه سراوان قهرمان و تیم انتظامی سراوان نایب قهرمان شد.

حیدری نیا گفت: جشنواره های ورزشی و فرهنگی در سطح سپاه شهرستانی، حوزه و پایگاه مقاومت با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط میان بسیجیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: شکوفایی استعداد‌های بسیجیان در رشته‌های مختلف ورزشی و پرورش توانمندی‌های ورزشی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌های ورزشی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان بیان‌کرد: در ورزش می‌توان روحیه خودباوری، ایمان، ایثار، از خودگذشتگی، تعاون و همکاری و گذشت را تقویت کرد که توسط معاونت تربیت بدنی سپاه شهرستانی سراوان اقدامات خوبی در زمینه برگزاری جشنواره‌های ورزشی صورت گرفته که بارقه‌امید در این منطقه ایجاد کرده‌است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 26522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *