800
۰
نماینده مردم سراوان:

شخصیت کاریزماتیک امام باعث تحول در جامعه شد

نماینده مردم سراوان گفت: شخصیت کاریزماتیک امام خمینی (ره) باعث تحول در جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی شد.
شخصیت کاریزماتیک امام باعث تحول در جامعه شد
ملک فاضلی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان‌ کرد: فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) رهبر کبیر وفقید انقلاب و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ملت بزرگ و شهید پرور ایران خصوصا مردم شهید پرور شهرستان سراوان تسلیت عرض می‌نمایم.

وی افزود: زمان و تاریخ را در جامعه انسان‌ها می‌سازند، اگر اسمی از 22 بهمن این روزها در تاریخ ایران ثبت شده است براساس پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهید پرور ایران دراین روز است، در نهایت خود 22 بهمن منهای انقلاب شاید اصلا بحثش نبود اما این انقلاب است که به مناسبت‌های مختلف ارزش داده است.

نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان ادامه داد: در دنیا گاه گاهی تحول ایجاد می‌شود که انسان‌ها را می سازد، اما گاهی انسان‌ها تحول را به‌وجود می‌آورند، یک انسان انقدر بزرگ است که هر دو مطلب را یکجا جمع می‌کند و یک شکلی را می سازد که این هنر امام خمینی (ره) بود

فاضلی گفت: رویکرد حضرت امام (ره) رویکرد جامعه شهید پرور ایران بود و به همین دلیل انقلاب اسلامی ایران تا کنون پویا، توانمند و اثر گذار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اساس هر انقلابی عبارت است از اتحاد آن ملت است، در جامعه‌ای مانند ایران که دارای اقوام ومذاهب مختلف است تنها وحدت می توانست اساس حرکت، پایداری حرکت و توانمندی حرکت باشد که حضرت امام روی این موضوع تأکید داشتند و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری روی وحدت تأکید دارند.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان اذعان کرد: گاهی شخص کاریزما حالت روحانیت را دارد که جامعه را همراه خود می کند و پایدار می ماند در نهایت این همراهی انقلاب و جامعه باحضرت امام بود که این فرمایش مقام معظم انقلاب که بی نام خمینی این انقلاب در هیچ جای جهان شناخته نیست را داشته‌اند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 26541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *