فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

حمله به‌عین الاسد اولین سیلی به آمریکا برای انتقام بود

20 دی 1402 ساعت 11:09

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: حمله غرورآفرین به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در سال ۱۳۹۸، آغاز انتقام مردم ایران از قاتلان فرودگاه بغداد بود.


سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: حمله غرورآفرین به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در سال ۱۳۹۸، آغاز انتقام مردم ایران از قاتلان فرودگاه بغداد بود.
 
 وی افزود: چهار سال است که نه‌تنها ملت شریف و شهیدپرور ایران که همه مسلمانان و آزادگان دنیا در سوگ سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی هستند و فقدان آن ابرمرد تاریخ که حامی و پشتیبان مظلومین در مقابل دشمنان تا دندان مسلح در خاورمیانه بود، کاملاً محسوس می‌شود.
 
 میری بنجار ادامه داد: جنایت غم‌باری که در ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ اتفاق افتاد را تاریخ به‌عنوان پدرکشتگی استکبار با ملت ایران، مسلمانان و مظلومین جهان ثبت کرد و بعد از آن هیچ آزاده‌ای در دنیا آمریکا و هم دستان خونخوارش را به‌عنوان حامیان حقوق بشر نمی‌شناسند.
 
 این مقام مسئول اذعان کرد: حمله در بامداد ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ به پایگاه عین الاسد آمریکا کمتر از یک هفته از گذشت ترور ناجوانمردانه "سردار حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس" در فرودگاه بغداد، هم آغاز قدرتمندانه‌ای برای انتقام و هم خروج آنها از منطقه بود.
 
 وی افزود: آمریکا و اسرائیل و همدستان پلیدشان پس از آن جنایت فرودگاه بغداد و پاسخ دندان‌شکن ایران در حمله به‌عین الاسد که بزرگ‌ترین پایگاه آن‌ها بود؛ به‌شدت در انزوا قرار گرفتند و نیروهای خود را از منطقه خارج کردند که تبدیل به شکست تاریخی برای آنها شد و ما از آن به‌عنوان "فرار بزرگ" یاد می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: پس از فراری‌دادن آنها در حمله به‌عین الاسد، دیگر نتوانستند در منطقه قدرت‌نمایی کنند و الان کشتی‌هایشان توسط یمن در دریای سرخ و باب المندب مورد تسخیر قرار گرفته و نیروهایشان توسط حماس در غزه شکست خوردند.
 
 این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در آخرین روزهای عمر ذلت‌بار خود به سرمی برد و مسلمان فلسطین برای همیشه از دست این دزد خون‌آشام راحت می‌شوند و تنها انتقام خون شهید حاج‌قاسم سلیمانی نابودی این غده سرطانی است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27146

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/27146/حمله-به-عین-الاسد-اولین-سیلی-آمریکا-انتقام

شستون
  https://shastoon.ir