رئیس هیئت دوومیدانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی استان در نیک‌شهر

7 بهمن 1402 ساعت 8:04

رئیس هیئت دوومیدانی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای ورزشی برتر دوومیدانی در شهرستان نیک‌شهر خبر داد.


ایرج رستم زهی در گفتگو با شستون بیان کرد: نخستین دوره المپیاد استانی استعدادهای برتر دوومیدانی استان با حضور ۱۰ تیم در قالب بیش از ۹۰ ورزشکار دختر در ۹ ماده به مناسبت دهه مبارک فجر در پیست تارتان شهرستان نیک‌شهر برگزار شد.

وی افزود: در پایان تیم دوومیدانی دختران شهرستان ایرانشهر قهرمان و شهرستان‌های خاش و میرجاوه به مقام دوم و سوم دست یافتند.

رئیس هیئت دو و میدان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در رشته‌های انفرادی دو ۱۰۰ متر هلیا پندار ایرانشهر، یسنا پرورش لاشار
مرجان لشکری قصرقند و در رشته دو ۲۰۰ متر راحله بزرگ‌زاده ایرانشهر، محیا عباسی کنارک و عایشه دادی پور نیک‌شهر به مقام‌های برتر دست یافتند.

رستم زهی تصریح کرد: در دو ۴۰۰ متر ستاره اربابی ایرانشهر، حدیثه اکبری‌نیا نیک‌شهر و الناز مختاری هیرمند و همچنین در دو ۸۰۰ متر ضحا ریگی کارواندری ایرانشهر، الا جمال زهی خاش و یاسمن شهداد زهی میرجاوه مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در دو ۱۵۰۰ متر اینار سنجر زهی ایرانشهر، آسنا سرحدی اصل نیک‌شهر و مهسا بلوچ زاده چابهار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: در ماده پرش طول کوثر الزهرا آذریان ایرانشهر، صبا رسولی قصرقند و آسنا میر مراد زهی خاش و در ماده پرتاب وزنه مهنا ستوده میرجاوه، آیلار جامی خاش و عفرا دامنی ایرانشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب نیزه پریسا سنچولی ایرانشهر، دلنیا یاراحمدزهی خاش و ثنا سارانی خاش و در ماده پرتاب‌دیسک اسماً کرد خاش، فاطمه رفیق نیک‌شهر و ضحا ریگی گوهر کوه خاش توانستند به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کنند.

رستم زهی تصریح کرد: در مجموعه نتایج تیمی تیم ایرانشهر مقام اول، تیم خاش مقام دوم و تیم میرجاوه مقام سوم را کسب کرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27196

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/27196/برگزاری-نخستین-المپیاد-استعدادهای-برتر-دوومیدانی-استان-نیک-شهر

شستون
  https://shastoon.ir