معتمد بخش بم‌پشت:

حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

10 اسفند 1402 ساعت 9:04

معتمد بخش بم‌پشت سراوان گفت: حضور پرشور مردم در یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.


ابوالخیر درازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: صندوق رأی یعنی صندوق اعتماد به نظام انقلاب اسلامی و نماد اعتبار و اعتقاد به رای و حضور مردم است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره از بدو شکل‌گیری و حضور خود در کنار مردم بوده و همیشه با حضور مردم استوار مانده و در عین حال در تلاش برای تحقق عدالت و برابری مردم بوده است.

این معتمد سراوانی ادامه داد: پایه‌های بنیادین و قوی این نظام مقدس همواره بر اساس انتخاب و آرای مردمی شکل گرفته و برای احقاق حقوق عامه در تمامی عرصه ها، توانسته است که این نقش آفرینی را حل المسائل تمامی مشکلات قرار بدهد.

درازهی تصریح کرد: مردم ما ‌در طول سال‌های پس از انقلاب عظیم اسلامیِ سال ۵۷ همواره نشان داده‌اند که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و در عرصه‌های مختلف، وحدت امت اسلامی و حضور پرشورشان پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری و همچنین حضور در پای صندوق‌های رأی دلیل این مدعاست.

وی خاطرنشان کرد: لذا، مردم ما با حضور پرشورشان در یوم الله ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ همچون گذشته برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام اسلامی می‌افزایند و توطئه‌ها و برنامه‌ها و اهداف دشمن را به حول و قوه الهی در هم خواهند شکست.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27334

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/27334/حضور-پرشور-مردم-انتخابات-خنثی-کننده-توطئه-دشمنان

شستون
  https://shastoon.ir