800
۰

عطایی: رئیس آینده والیبال یک شانس بزرگ دارد/ روند پیشین باید حفظ شود

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: این که معاون ورزش و جوانان فردی از جنس والیبال است، برای رئیس آینده این فدراسیون یک شانس به شمار می‌رود.
عطایی: رئیس آینده والیبال یک شانس بزرگ دارد/ روند پیشین باید حفظ شود
به گزارش شستون، بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم كاله در آستانه برگزاری لیگ برتر والیبال اظهار داشت: حدود 40 روز قبل تمرینات‌مان را آغاز كردیم. 20 روز اول بازیكنان‌مان درگیر مسابقات امیدها، نوجوانان و دانشجویان جهان بودند. اما از 20 روز قبل بازیكنان همگی به تیم اضافه شدند و تمرینات پرفشاری را آغاز كردیم.
**به 90درصد آمادگی رسیدیم
وی افزود: نزدیك به 10 روز است كه وارد فاز بازی‌های دوستانه شدیم. البته پیش از این نیز در اردوی تركیه حضور پیدا كردیم و چند بازی برگزار كرده و به اشكالات و نقاط ضعف‌مان پی‌بردیم. بازیكنان هنوز تحت فشار هستند و تا آغاز مسابقات تمرینات را ادامه خواهیم داد.
سرمربی تیم والیبال كاله، در ادامه گفت: هدف‌گذاری تیم ما پیش از آغاز تمرینات این بود كه یكی دو روز قبل از آغاز مسابقات به حد آمادگی مطلوب دست پیدا كنیم كه خوشبختانه این آمادگی تا 90 درصد حاصل شده است.
عطایی: رییس آینده والیبال یك شانس بزرگ دارد/ روند پیشین باید حفظ شود
عطایی درباره هدف‌ اصلی تیم كاله در لیگ برتر سی‌ویكم و پیش‌بینی‌اش از سطح این فصل از رقابت‌ها، گفت: تصور من این است كه لیگ سختی را پیش رو خواهیم داشت. در بین تیم‌های امسال سه تیم از باقی تیم‌ها متمایز هستند. سایپا، بانك سرمایه و پیكان تیم‌هایی هستند كه بازیكنان ملی‌پوش را در اختیار دارند و قطعا شرایط بهتری خواهند داشت.
وی افزود: 6 تیم دیگر مانند تبریز، ارومیه، كاله ،اردكان و ... نیز سطح تقریبا مشتركی داشته و این شانس را دارند كه در پلی آف حضور پیدا كنند. استنباط من این است كه جدول را می‌توان به سه بخش تقسیم كرد. سه تیم برتر، 6 تیم متوسط و سه تیمی كه از نظر تجربه در شرایط پایین‌تری هستند. تیم ما در گروه دوم است و تلاشمان این است كه دراین گروه برتر باشیم.
**باید رئیس بیاید كه روند قبلی را حفظ كند
سرمربی تیم كاله درخصوص نزدیك بودن زمان انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، گفت: فدراسیون والیبال عملكرد خوبی داشته است و نمایش خوب و رشد فزاینده والیبال در سال‌های اخیر نشان‌دهنده این است كه مدیریت این فدراسیون به خوبی توانسته به وظایفش عمل كند. نزدیك به 30 سال فدراسیون والیبال تنها دو رییس داشته و این یعنی ثبات در مدیریت چقدر می‌تواند موثر باشد. من فكر می‌كنم هر كسی كه قرار است رئیس فدراسیون باشد باید همین روند را به پیش ببرد.
عطایی تاكید كرد: تصور من این است كه ایجاد تغییر در روندی كه این مدت در مدیریت والیبال حاكم بوده است، ممكن است والیبال را از هدفی كه داشته و دارد دور كند. داورزنی عنوان كرده كه تا سال 2020 در كنار والیبال خواهند بود و سمت‌های بین‌المللی‌شان را حفظ می‌كنند. این كه معاون وزارت ورزش از جنس والیبال است برای رئیس آینده فدراسیون والیبال –هركسی كه باشد- یك شانس محسوب می شود. در نهایت می‌توان گفت مهم‌ترین پارامتری كه برای انتخاب ای رئیس فدراسیون باید مهم باشد، حفظ روند پیشین است.
عطایی: رییس آینده والیبال یك شانس بزرگ دارد/ روند پیشین باید حفظ شود
**اشكالات لیگ با قانون‌مندی حل می‌شود
سرمربی تیم والیبال كاله در خصوص ضعف‌های لیگ برتر والیبال گفت در دوره‌های قبلی ، اظهار داشت: متاسفانه این ضعف‌ها در اكثر رشته‌های ورزشی ما وجود دارد و مختص به والیبال نیست. مثلا در بسكتبال و هندبال شاید این قبیل مشكلات و نواقص حادتر هم باشد. اگر فوتبال قانونمند و در چارچوب رفتار می‌كند به این دلیل است كه نظارت مستقیم فدراسیون جهانی فوتبال و كنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن است. در والیبال اما اینگونه نیست. فوتبال متفاوت‌تر از سایر رشته‌هاست. در والیبال نیز اشكالات فراوانی وجود دارد كه باید رفع شود. تلاش سازمان لیگ قطعا این خواهد بود كه قانون‌مندی در راس فعالیتش باشد و این چیزی است كه حائز اهمیت است.
وی در پایان و در پاسخ به این سوال كه آیا تیم كاله بدهی دارد یا خیر ، گفت: خوشبختانه تیم ما از آن دسته تیم‌هایی است كه هیچ بدهی قبلی ندارد و تسویه حساب‌هایش را انجام داده است.
انتهای پیام/
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 8930
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *