800
۰
رئیس اداره کتابخانه های سراوان:

کتاب خوانی در فضای مجازی دستاورد توسعه الکترونیکی/وجود 23 هزار جلد کتاب در کتابخانه های سراوان

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان گفت: دوست داران کتاب می توانند در فضای مجازی از کتاب های الکترونیکی استفاده کنند.
کتاب خوانی در فضای مجازی دستاورد توسعه الکترونیکی/وجود 23 هزار جلد کتاب در کتابخانه های سراوان
حکیمداد حسین بر در گفت و گو با شستون بازدید از کتابخانه های سراوان، برگزاری نمایشگاه تازه های کتاب، مسابقات کتابخوانی، نشت های کتابخانه ای و عضویت رایگان در کتابخانه ها را از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی های کامل در آینده انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر 23 هزار جلد کتاب در کتابخانه های شهرستان سراوان وجود دارد، گفت: کتابخانه عمومی بخش جالق این شهرستان دارای پنج هزار و 262 جلد کتاب و بخش بم پشت چهار هزار و 748 کتاب  را در خود جای داده اند.
رئیس اداره کتابخانه های سراوان با بیان اینکه روزانه بیش از 100 نفر جهت مطالعه به کتابخانه های این شهرستان مراجعه می کنند، تصریح کرد: فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی و از درون کانون گرم خانواده شروع شود.
وی تقدیر از فعالان عرصه کتابخوانی در صبحگاه های مدارس را راهی جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و اذعان داشت: فرزندان در خواندن کتاب از والدین خود الگو می گیرند و خانواده های در کتاب خوانی بیشتر تلاش کنند.
حسین بر با بیان اینکه دوست داران کتاب می توانند در فضای مجازی از کتاب های الکترونیکی استفاده کنند، تصریح کرد: کسانی که وقت حضور در کتابخانه ها را ندارد، می توانند در فضای مجازی چکیده ای از مطالب مورد نیاز خود را پیدا کنند.
وی  با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از ضروریات زندگی افراد جامعه شده است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی گروه های تلگرامی می توان مطالب و کتاب های علمی و فرهنگی مورد نیاز مردم را معرفی کرد تا به دانش آنها افزوده شود.
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان در پایان از مردم خواست که رابطه خود را با کتابخانه ها برقرار کنند و کسانی که  فرصت مراجعه به کتابخانه را ندارند، از  فضای مجازی در این راستا بهره ببرند.
 
انتهای پیام/1675
 
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 9171
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *