800
۰
بخشدار جالق خبر داد؛

احداث کوهستان پارک 11 هزار متر مربعی در ناهوک/ غرس بیش از 100 هزار اصله درخت مثمر در این تفرجگاه

بخشدار جالق گفت: عملیات اجرایی کوهستان پارک روستای هدف گردشگری ناهوک در صورت تأمین اعتبار تا مساحت 11 هزار متر مربع اجرایی می شود.
احداث کوهستان پارک 11 هزار متر مربعی در ناهوک/ غرس بیش از 100 هزار اصله درخت مثمر در این تفرجگاه
عبدالحکیم شهمیری در گفت و گو با شستون اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز اول، دوم و سوم کوهستان پارک دهستان هدف گردشگری ناهوک به مساحت 5 هزار مترمربع به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی فاز چهار این کوهستان پارک به مساحت 2 هزار متر مربع از دو ماه قبل آغاز شده است.
بخشدار جالق با اشاره به اینکه کل مساحت کوهستان پارک ناهوک تا فاز چهارم هفت هزار متر مربع است، گفت: در صورت تأمین 150 تا 200 میلیون تومان اعتبار دیگر،  فاز پنجم و ششم تا 11 هزار متر مربع نیز اجرایی می شود.
شهمیری خاطر نشان کرد: تا کنون برای احداث کوهستان پارک 155 میلیون تومان هزینه شده است و 46 میلیون تومان نیز دهیاری بدهکار پیمانکار می باشد.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سنگ فرش، آلاچیق و باغچه سازی آن انجام شده است، تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار پیش بینی می شود این پروژه در ایام الله دهه فجر افتتاح شود.
 بخشدار جالق با بیان غرس بیش از 100 هزار اصله درخت و گیاه بومی منطقه که با شرایط اقلیمی سازگار باشد، ادامه داد: سعی شده است که از درختان مثمر مانند توت، انجیر، آلو، لیمو و پرتغال که با شرایط آب و هوایی این منطقه سازگار است استفاده شود.
شهمیری در پایان با اشاره به جمعیت دهستان هدف گردشگری ناهوک، که در تمامی ایام سال پذیرای گردشگران بی شماری است، گفت: امید است تأمین اعتبار این پروژه به زودی انجام شود تا هر چه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 9325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *