800
۰
جانشین فرماندهی انتظامی سراوان خبر داد؛

کشف 27 راس گاو قاچاق در سراوان

جانشین فرماندهی انتظامی سراوان از کشف 27 راس گاو قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کشف 27 راس گاو  قاچاق در سراوان
سرهنگ نصرالله شيبک در گفت و گو با شستون از کشف 27 راس گاو قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی سراوان در هنگام گشت زنی های هدفمند در محور های فرعی این شهرستان یک دستگاه کامیون مشکوک را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از اين خودرو 27 رأس گاو قاچاق که فاقد هرگونه مجوز اداره دامپزشکی یا پلاک بهداشتی بودند را کشف کردیم.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اينکه کارشناسان اقتصادی ارزش اين محموله را 135 میلیون  تومان برآورد کردند، اظهار داشت: راننده این خودرو، احشام را به صورت غيرقانونی از نوار مرزی بارگيری کرده و قصد انتقال به داخل کشور داشته است.
وی با بیان اینکه بسیاری از دام های قاچاق ناقل بیماری های خطرناک هستند و جان بسیاری از هموطنان را به خطر می اندازند، تصریح کرد: بیماری تب کریمه کنگو و تب مالت از بیماری های ویروسی مزمنی است که جان بسیاری از مردم را گرفته است.
شیبک خاطر نشان کرد: با توجه به اين كه بسياری از بيماری های خطرناک بین انسان و دام مشترک است و جابجايی و نقل و انتقال اين گونه احشام بدون مجوز اداره بهداشت، می تواند سلامت شهروندان را به خطر بياندازد.
وی در پایان  از شهروندان سراوانی خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوريت های پليس 110 اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 9369
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *