800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

بسیج، شجره طیبه محرومیت زدایی در منطقه/خدمات ارائه شده بسیج برای همه ملموس است

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: بسیج شجره طیبه محرومیت زدایی در منطقه است که اگر نبود فقر و محرومیت پا بر جا بود.
بسیج، شجره طیبه محرومیت زدایی در منطقه/خدمات ارائه شده بسیج برای همه ملموس است
مولوی مجیب الرحمان رئیسی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه بسیج یکی از ارگان های مهم و حیاتی در جامعه است و کارهای جهادی زیادی برای مردم انجام داده، گفت:  بسیج شجره طیبه محرومیت زدایی در منطقه است که اگر نبود فقر و محرومیت پا بر جا بود.
 
وی با بیان اینکه بسیجیان با تمام توان برای محرومیت زدایی تلاش می کنند، افزود: علما و روحانیون در تبعیت از مقام معظم رهبری حسن ظن به بسیج و سپاه دارند.
 
امام جمعه اهل سنت شهر جالق اظهار داشت: خدمات فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و رفاهی ارائه شده توسط بسیج برای همه ملموس است و کسی جز دشمنان نمی تواند آن را انکار کند.
 
وی در ادامه تصريح کرد: در بسیاری از مناطق قبل از اینکه بسیج اقدامی انجام دهد، آثار محرومیت زدایی و فقر نمایان بود و امروزه به برکت خدمات بسیج آن محرومیت کم رنگ شده است.
 
مولوی رئیسی با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه جالق توسط بسیج اذعان داشت: بسیاری از افراد بی بضاعت که حتی پولی برای ویزیت نداشتند با وجود بیماری های مزمن درمان شدند.
 
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج خدمات خوبی در زمینه درمانی به روستاییان ارائه کرده است، خاطر نشان کرد: اگر بسیج نبود امکان از دست دادن قسمت وسیعی از خاک ایران وجود داشت.
 
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق عنوان کرد: بسیجیان مخلص بودند که با سینه های سپر کرده، خود را برای دفاع از ايران و ناموس این ملت آماده کردند و در راه حق شهید شدند.
 
وی در پایان گفت: یک بسیجی باید مومن، متدین و معتقد به ذات خداوند باشد و در مقابل دشمنان از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کند.
 
 
 
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 9437
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *