800
۰
مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

نقش مهم دانشگاه در حفظ و روشنگری وحدت/جهان اسلام یکی از میدان های مهم زور آزمایی سیاست خارجه آمریکا است

مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: دشمنان اسلام اعلام کرده اند که جهان اسلام در قرن بیست و یکم یکی از مهم ترین میدان های زور آزمایی سیاست خارجه آمریکا می باشد.
نقش مهم دانشگاه در حفظ و روشنگری وحدت/جهان اسلام یکی از میدان های مهم زور آزمایی سیاست خارجه آمریکا است
حجت الاسلام والمسلمین مهدی عودی جعفری در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: رسالت دانشگاهیان در رابطه با هفته وحدت خطیر بوده و نباید به بیان تبریک بسنده شود و در عمل باید وحدت را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه وظیفه و رسالت حفظ وحدت را بر عهده داشته و در عصری که استکبار به طور علنی تصمیم به نابودی اسلام گرفته و منابع مالی هنگفتی را صرف می کند، افزود: ما وظیفه داریم در مقابل دسیسه و توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و ساکت نباشیم.

مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان تصریح کرد: دشمنان اسلام اعلام کرده اند که جهان اسلام در قرن بیست و یکم یکی از مهم ترین میدان های زور آزمایی سیاست خارجه آمریکا می باشد.

وی با بیان اینکه تقابل اصلی آینده جوامع بشری برخورد فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است، یادآور شد: همه ما دانش محوران وظیفه داریم که بر اشتراک های بین شیعه و سنی تکیه کنیم و با هم در مقابل دسیسه ها و آسیب ها متحد شویم.

حجت الاسلام و المسلمين عودی جعفری با اشاره به فرمايشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: وحدت موجب رحمت، و تفرقه موجب عذاب است.

وی با بیان اینکه اختلاف در برخی مسائل مانع اخوت اسلامی و وحدت مسلمانان نمی شود، تاکید کرد: اسلام مسلمانان را به ايحاد عدل و رفتار مسالمت آمیز با پیروان سایر ادیان سفارش کرده است.

مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در پایان با اشاره به فرمايشات امام خمینی (ره) توضیح داد: اختلاف بین ما به نفع آنهایی است که نه به شیعه اعتقاد دارند و نه به مذهب حنفی و سایر فرق و آنها کی خواهند نه این باشد نه آن، راه را اینطور می بینند که بین شما و ما اختلاف بیندازند.


انتهای پیام/167
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 9585
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *