800
۰
نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان:

ایجاد نگرانی در سایه کم شدن بودجه عمرانی کشور/سیستان و بلوچستان نیاز به اعتبارات استانی زیادی دارد

نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: شنیده ها حکایت از کم شدن بودجه عمرانی کشور دارد که نگرانی هایی را برای کل کشور و نقاطی که نیاز به کار بیشتری دارد را به وجود آورده است.
ایجاد نگرانی در سایه کم شدن بودجه عمرانی کشور/سیستان و بلوچستان نیاز به اعتبارات استانی زیادی دارد
محمد باسط درازهی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: قرار است رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۹ آذر بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کند.
 
وی افزود: بودجه ارائه شده تا چند روز دیگر در کمیسیون های مختلف تخصصی و تلفیقی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت و سپس جهت تدوین و تصویب به صحن علنی مجلس ارائه می شود.
 
نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان ادامه داد: شنیده ها حکایت از کم شدن بودجه عمرانی دارد که نگرانی هایی را برای کل کشور به وجود آورده است به ویژه برای مناطقی که نیاز به کار عمرانی بیشتری دارد.
 
درازهی اضافه کرد: امید است دولت برای سیستان و بلوچستان علی الخصوص برای توسعه سواحل مکران و دیگر امورات استان، تدابیر خاصی را اندیشیده باشد چرا که نیاز به اعتبارات استانی زیادی است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون از میزان بودجه اختصاص داده‌ شده به حوزه انتخابیه سراوان اطلاع ندارد و امروز در بررسی های انجام شده مشخص می شود.
 
انتهای پیام/ الف. د
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 9609
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *